• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Philofix
    Bevabus skrev 2009-02-06 20:11:48 följande:
    Kanske det var Morgan? Dom har ju liknande namn så..

Nä inte  Morgan, tydligen var grejen den att Magnus ville ge igen för de låga jurypoäng han fick förra veckan och då kan det inte vara Morgan då han fick full pott förra veckan (40 p)
    Äntligen.....efter 50 dagars väntan
  • Bebis

jag tycker inte heller hon ser så gravid ut. Att man har lite extra just där är ju inte direkt ovanligt efter att man fått barn.  Men men det är ju några veckor kvar att spekulera på

Don't Panic
  • Hallonröd

Jag tror hon bara har lite putmage...alla har ju faktiskt inte helt platt mage även om man är smal för övrigt...Flört Har något med livmodern att göra har jag läst...typ att den ligger långt fram elelr nåt...

// Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • Kaxmaja
    Annanym skrev 2009-02-06 20:15:54 följande:
    Samma här. Och jag är INTE gravid!
    Jag e ju gravid men jag tåankte på innan jag blev gravid
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Philofix
    Ejin skrev 2009-02-06 20:13:55 följande:
    Philofix skrev 2009-02-06 20:12:45 följande: hade de vatt p.ga svullen mage bara så hade dom säkert satt på henne nått annat.... så hon verkar ju vilja outa de,,.. annars hade dom döljt de...
    Det har du rätt i, ser misstänkt ut iaf. Hur gammal är hennes första nu?
  • Kaxmaja
    Hallonröd skrev 2009-02-06 20:16:23 följande:
    Jag tror hon bara har lite putmage...alla har ju faktiskt inte helt platt mage även om man är smal för övrigt... Har något med livmodern att göra har jag läst...typ att den ligger långt fram elelr nåt...
    Super bra de ska jag "skylla" på. tack Tung benstomme och framåtliggande livmoder
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Bebis

Jag gillar nog Bettans klänning mer o mer tror jag. Klart bättre än de där gräsliga korsetterna de brukar klämma in den stackars tanten i.

Don't Panic
  • Ejin

hade nog inte reagerat så om hon hade varit en vanlig person.. sådär ser jag ju me ut.. men kändisar ska ju jämt va sååå slimmade o hej o hå så därför börjar man ju undra.. o så e de ju kul att spekulera me

• Philofix
    Annanym skrev 2009-02-06 20:14:12 följande:
    Äh. Almenäs ser väl ut som vilken normal medelålders kvinna som helst; inte längre slimmad om magen, men inte fan är det där nån gravidmage! Ni är ju helt fixerade.
    Ja, jag är nog skadad Längtar efter bebis
Svar på tråden Lets dance 2009