• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Ejin

EXPOSED skrev 2009-02-06 20:10:13 följande:

Oväntat att Tony skulle bli kåt .
    hahahha....
  • Bevabus

Kanske det var Morgan? Dom har ju liknande namn så..

Philofix skrev 2009-02-06 20:10:30 följande:
    nä det var inte magnus tydligen...men vem var det då ra? Stod i Metro idag och jag är helt säker på att det var Magnus.
  • SchumiFerrari

Lite fakta om Samuel Ljungblad som sjunger.. Han är en superstor kristen artist! Skrivit en en underbar låt som heter Ett Mästerverk.

Magnus var bra!

Älskar min Noa!!!
  • Philofix
    Ejin skrev 2009-02-06 20:07:11 följande:
    Bebis skrev 2009-02-06 20:06:05 följande: aha... men jag tror helt klart på bebis... annars brukar ju kändisar vara sååå smala om midjan.. de e ju en kula där... står nog i aftonbladet imon typ...
    men sån mage har ju inte ens jag som fött 3 barn på 4,5 år. Hon kanske iofs har mens eller så, men näää jag tror hon är gravid.
    Äntligen.....efter 50 dagars väntan
  • Philofix
    PuraVida skrev 2009-02-06 20:07:57 följande:
    Hej allihop!Ny här! Har missat hela säsongen p.g.a. utlandssemester, så detta är min första fredag. Inte omöjligt, men jag kommer ihåg att jag trodde det hela förra säsongen med...
    välkommen till ett härligt gäng
    Äntligen.....efter 50 dagars väntan
  • Ejin

Philofix skrev 2009-02-06 20:12:45 följande:

men sån mage har ju inte ens jag som fött 3 barn på 4,5 år. Hon kanske iofs har mens eller så, men näää jag tror hon är gravid.
    hade de vatt p.ga svullen mage bara så hade dom säkert satt på henne nått annat.... så hon verkar ju vilja outa de,,.. annars hade dom döljt de...
  • Hallonröd

Jaha,  det där var ju inte så dumt...han är duktig för att avra så stor

// Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • Annanym

Äh. Almenäs ser väl ut som vilken normal medelålders kvinna som helst; inte längre slimmad om magen, men inte fan är det där nån gravidmage! Ni är ju helt fixerade.

• Kaxmaja
    Annanym skrev 2009-02-06 20:14:12 följande:
    Äh. Almenäs ser väl ut som vilken normal medelålders kvinna som helst; inte längre slimmad om magen, men inte fan är det där nån gravidmage! Ni är ju helt fixerade.
    Jag tror inte riktigt heller de e en gravid mage. Speciellt stor kan den ju knappast kallas. Eller om hon har stor mage så borde nog jag ta och gräva ner mig helt enkelt
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
Svar på tråden Lets dance 2009