• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • SchumiFerrari
    Kaxmaja skrev 2009-01-09 20:45:09 följande:
    Fast varfør läser man den om man inte gillar henne? Hon får ju pengar før varje läsare. Om jag hade ogillat en person hade jag inte velat skänka pengar till denne
    Jag läser den inte... Ser ingen anledning att sponsra en redan rik brat med mer pengar...
    Älskar min Noa!!!
  • Kaxmaja
    Annanym skrev 2009-01-09 20:47:40 följande:
    Men stackars han den blonda Tobias. Han får ju bara dras med gamla ruggisar jämt!
    haha jag tycler t¨vartom
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Engla75
    Men stackars han den blonda Tobias. Han får ju bara dras med gamla ruggisar jämt!
    NÄäää han vann ju med Tina förra året!
  • xxmeyaxx
    SchumiFerrari skrev 2009-01-09 20:48:15 följande:
    Jag läser den inte... Ser ingen anledning att sponsra en redan rik brat med mer pengar...
    samma här..
    Tack Beta-FL. Jag har nu drabbats av klaustrofobi. Ni hittar mig gungandes i hörnet där borta..
  • Loup Garou

Hejsan svejsan!! Trevlig tråd Hade man kunnat rösta på den man tycker är sämst så hade det blivit Kitty Blev impad över Magnus faktiskt, trodde det skulle se mycket stelare ut typ som Carl-Jan...

Vilka har ni som förhands favvosar??

• Ramonas

Shit Blondinbellas pojkvän såg ju inte glad ut över dansen hahahaha

• xxmeyaxx

Jag sågar Bella idag. Hon dansade precis som om hon vore ute och sprang i klack.. i regnet.

Tack Beta-FL. Jag har nu drabbats av klaustrofobi. Ni hittar mig gungandes i hörnet där borta..
  • Engla75

GRATTIS till dottern, Tina förresten

• elegi
    Det var typ motsatsen av vad Amgelzezzan skrev för nån timme sen men ajg håller nog med dig, kan bara komma ihåg Arja när jag ser honom
Svar på tråden Lets dance 2009