• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • chrissepisse
    Kaxmaja skrev 2009-03-08 15:01:22 följande:
    Ha ha bra att du delade med dig så slipper vi spekulera mera
    Jag har studerat hennes mage nästan maniskt nu i flera veckor så det var nästan en befrielse att läsa det
  • MissSvea
    chrissepisse skrev 2009-03-08 15:04:22 följande:
    Jag har studerat hennes mage nästan maniskt nu i flera veckor så det var nästan en befrielse att läsa det
    haha:)
    vad kul för henne!
  • Ejin

heheh... Vi e denna tråden visste att hon var gravid troligen innan hon själv visste de

• modestyclara
    chrissepisse skrev 2009-03-08 14:49:10 följande:
    Jag har läst i tråden för att se om det är fler än jag som funderat på om Almenäs är gravid eller inte och när jag nu hittade detta så tänkte jag passa på att dela med mig:www.aftonbladet.se/nojesbladet/article4593012...
    Åh vi är verkligen observanta vi här inne *klappar oss på axeln*
  • elegi
    chrissepisse skrev 2009-03-08 14:49:10 följande:
    Jag har läst i tråden för att se om det är fler än jag som funderat på om Almenäs är gravid eller inte och när jag nu hittade detta så tänkte jag passa på att dela med mig: www.aftonbladet.se/nojesbladet/article4593012...
    Såg precis samma sak och tänkte ungefär i samma banor som de flesta andra skrivit här nu, skönt då slipper vi spekulera...och ja vi visste troligtvis innen hon själv visste, helt sjukt egentligen....
  • vinterlärka

Fick på Hem till gården häromdagen och såg då en tjej som jag tyckte var så lik annika Sjöö! Var tvungen att googla på henne och få fram henne på Youtube, då hon är mer lik när hon rör sig. Patsy Kensit heter hon.

Bedöm själva:

• Finesse
    vinterlärka skrev 2009-03-09 14:30:10 följande:
    Fick på Hem till gården häromdagen och såg då en tjej som jag tyckte var så lik annika Sjöö! Var tvungen att googla på henne och få fram henne på Youtube, då hon är mer lik när hon rör sig. Patsy Kensit heter hon. Bedöm själva:
    " target="_blank">

hon var lik henne
  • vinterlärka
    Finesse skrev 2009-03-09 14:33:16 följande:
    hon var lik henne
    Kul att jag inte vara ensam om att tycka det.
  • Kaxmaja
    vinterlärka skrev 2009-03-09 14:30:10 följande:
    Fick på Hem till gården häromdagen och såg då en tjej som jag tyckte var så lik annika Sjöö! Var tvungen att googla på henne och få fram henne på Youtube, då hon är mer lik när hon rör sig. Patsy Kensit heter hon.Bedöm själva:
    " target="_blank">

Shit ja hon var vekligen super lik ju
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 Lillebror BF 5/6 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
Svar på tråden Lets dance 2009