• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2009-03-13 18:15:25 följande:
    hi hi
    Vad ska vi speklulera om i fortsättningen då?

Vad som stod i aftonbladet idag som gav rubriken "Alling vill att Bagge stoppas" eller nåt liknande stod det på löpet
  • Kaxmaja
    hyperballad skrev 2009-03-13 18:21:52 följande:
    oh skönt, då är ordningen i universum återställd.. ska bli spännande att se ikväll om man ser något av bråket som det stod om i kvällsposten!
    Vilket bråk var de? Uppdatera en stackars utomlandsboende
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 Lillebror BF 5/6 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    hyperballad skrev 2009-03-13 18:25:59 följande:
    morgan vill stoppa lailas dans!!www.kvallsposten.se/noje/letsdance/1.1496911/...
    Förlåt men jag tycker sådanna "bråk" är så himla larviga Bättre att de går och tränar en stund extra än att sitta och beklaga sig Det är en LEK!
  • Ejin
    Kaxmaja skrev 2009-03-13 18:30:32 följande:
    Förlåt men jag tycker sådanna "bråk" är så himla larviga Bättre att de går och tränar en stund extra än att sitta och beklaga sig Det är en LEK!
    verkligen så löjligt så de e inte sant... men man vet ju hur tidnignarna förstorar upp så de kanske inte var riktigt så de gick till... men man vet ju aldrig...
  • elegi
    Tänkte precis skriva att jag håller nog med Laila där så det innebär ju att ajg även håller med dig
  • hyperballad
    Svar på #4335
    ja precis, jag trodde inte det om morgan.
    håller med laila att det är sandlådenivå på det.
    men ack vad spännande ikväll iaf...

snart måste jag ju börja med kvällsmaten om den ska vara klar tills det börjar..
    man vill ju inte missa något!
    elegi skrev 2009-03-13 18:28:49 följande:
    aha men då akn vi ju sluta spekulera om löpet i aftonbledet för det lä ju vart om samma sak då får vi hitta nåt annat att speklulera om i kvällens program....
    ja precis... hmm
    ska fundera...
  • Kaxmaja

Ja tidningar brukar ju vara bra på att förskriva och överdriva så jag hoppas att det är så i detta fall oxå.

Svar på tråden Lets dance 2009