• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • hyperballad
    Svar på #4349
    malinlarare skrev 2009-03-13 18:58:54 följande:
    Så skönt, precis dem där orden kunde ha uttalats hemma hos mig *fniss* 
    Kaxmaja skrev 2009-03-13 18:40:20 följande:
    Varfør tror du jag startat denna tråd?
    hihi skönt att jag inte är ensam då. men nu måste jag sätta igång med maten för annars missar jag ju lets dance. eller jag o sambon missar lets dance...
    han får spela fram tills dess sedan kollar vi tillsammans till hans stora lycka.
    har dock mutat honom med en påse bilar

ha en härlig helg nu tjejer!
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2009-03-13 18:39:46 följande:
    Vi har oxå ätit tacos. Samuel ska få gröt nu när som helst *ropar till sambon* sen ska han nattas
    Jag ska se till att dottern kommer i säng innan det går helt överstyr för nu börjar hon kalla oss både det ena och det andra *suck*
  • Kaxmaja
    EXPOSED skrev 2009-03-13 19:00:47 följande:
    Haha, min make är medlem här, så han skulle bara "våga" gnälla .
    Min sambo är oxå medlem dock blev han de mest før att kunna røsta på mig i Exp Effell han har varit inne några gånger och kollad och blir mest shockad över vilka trådar de finns så smiter han tillbaka till sitt kära bilforum istället
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 Lillebror BF 5/6 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    elegi skrev 2009-03-13 19:14:22 följande:
    Jag har inte bestämt om jag ska se Let´s dance eller Så ska det låta ikväll?Let´s dance går ju i repris på söndag em och Så ska det låta på söndag kvälll vid 21
    Jag kollar lets danse och har programerat dekodern på så ska de låta. De kan jag se imorgon. Sambon och Samuel¨tar tåget till Degerfors imorgonbitti och jag blir ensam hemma helt till söndag kväll då de kommer hem jag har ALDRIG varit från Samuel så länge. Kommer nog inte attt överleva. De kommer att bli MYCKE effell tid
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2009-03-13 19:16:00 följande:
    Jag kollar lets danse och har programerat dekodern på så ska de låta. De kan jag se imorgon. Sambon och Samuel¨tar tåget till Degerfors imorgonbitti och jag blir ensam hemma helt till söndag kväll då de kommer hem jag har ALDRIG varit från Samuel så länge. Kommer nog inte attt överleva. De kommer att bli MYCKE effell tid
    Hi hi det går nog bra, passa på att njut och gör saker bara för dig själv, laga mat som bara du tycker om och köp godis som bara du tycker om osv. frossa lite extra
  • Kaxmaja
    elegi skrev 2009-03-13 19:21:17 följande:
    Hi hi det går nog bra, passa på att njut och gör saker bara för dig själv, laga mat som bara du tycker om och köp godis som bara du tycker om osv. frossa lite extra
    Jag ska førsøka
  • EXPOSED
    Kaxmaja skrev 2009-03-13 19:11:28 följande:
    Min sambo är oxå medlem dock blev han de mest før att kunna røsta på mig i Exp Effell han har varit inne några gånger och kollad och blir mest shockad över vilka trådar de finns så smiter han tillbaka till sitt kära bilforum istället
  • EXPOSED
    Kaxmaja skrev 2009-03-13 19:16:00 följande:
    Njut! Det är du värd . Fast jag kan tänka mig att det blir långsamt att vara själv, när man inte är van.

Min dotter på 5 år är på tebjudning hos en dagiskamrat, efter att dom druckit te så skulle dom titta på Let´s Dance och äta chips, och reta hennes lillebror . Vart jag vill komma är att jag saknar henne redan, fast hon bara varit bort i fem timmar .
Svar på tråden Lets dance 2009