• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Ejin

nä men jag e inte alls me idag... fick han bra poäng eller... tjötade me sambon...

• fabler
    elegi skrev 2009-03-20 20:48:43 följande:
    Ja det är bäst för dig för annars får vi skulden av zezzan om fel åker ut Fast zezzan och jag håller ju inte med varandra om vem som ska ut ikväll, men jag tar det säkra före det osäkra och kollar så att jag inte får skulden i onödan
    hehe precis! Törs inte annat än o se utröstningen. Jag gissar att jag o zezzan inte heller tycker samma, men som sagt lika bra o ta de säkra före de osäkra.
    elias är världens sötaste!!!
  • Ejin

va konstigt de e att Baggarna hänger me varann lixom fast dom e skilda..
    o sambon tjötar här att jag måste fråga varför bygglovs matte var me på deras fest.. så om nån vet snälla svara så jag kan få tyst på han...

• elegi
    Ejin skrev 2009-03-20 20:59:36 följande:
    va konstigt de e att Baggarna hänger me varann lixom fast dom e skilda.. o sambon tjötar här att jag måste fråga varför bygglovs matte var me på deras fest.. så om nån vet snälla svara så jag kan få tyst på han...
    Kommer inte ihåg hur men jag visste att dom kände varandra....inte mycket till svar men iaf
  • elegi
    fabler skrev 2009-03-20 20:58:58 följande:
    hehe precis! Törs inte annat än o se utröstningen. Jag gissar att jag o zezzan inte heller tycker samma, men som sagt lika bra o ta de säkra före de osäkra.
    Hon håller ju på Laila och jag tycker att hon ska åka ut
    Jag håller på Magnus och hon tycker att han ska åka ut
  • modestyclara
    elegi skrev 2009-03-20 21:02:20 följande:
    Hon håller ju på Laila och jag tycker att hon ska åka utJag håller på Magnus och hon tycker att han ska åka ut
    Om Zezzan var lite engagerad så kunde hon flytta hem till sverige och rösta själv
  • Ejin
    modestyclara skrev 2009-03-20 21:01:50 följande:
    såg ni att lailas son satt i knät på wahlgren? Väldans vad tighta de blev fort...
    hahah.. plast pappa redan kanske...
Svar på tråden Lets dance 2009