• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Analoga
    elegi skrev 2009-03-20 19:00:39 följande:
    Enligt denna artikeln så har det inte alls med Magdalena att göra och han hävdar att dom inte är ett par, nånstans måste man ju ändå respektera vad han själv sägerwww.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article4...
    Ja, jo - det brukar heta så i början....att man är vänner...   Men jag tror det jag tror - vi får väl se om jag har rätt?
  • hyperballad

oh spännande spännande, tror lätt att de har en romans. verkar vara vanligt att de fattar tycke för varandra i detta program... hmm stackars frun.

men ikväll är det dags ikväll är det dags *längtar*
    *laddat kylen med chokladpudding*

• elegi
    hyperballad skrev 2009-03-20 19:11:22 följande:
    oh spännande spännande, tror lätt att de har en romans. verkar vara vanligt att de fattar tycke för varandra i detta program... hmm stackars frun. men ikväll är det dags ikväll är det dags *längtar* *laddat kylen med chokladpudding*
    Ja det kan jag oxå hålla med om, tror oxå att dom har nåt på gång, men jag tror inte att skilsmässan beror på att det är nåt med Magda utan det hade hänt iaf, sen är det klart att han känner sig sårad när folk anklagar honom....
    som han sa enligt artikeln....han ahr pendlat mellan Stockholm-Göteborg i 2 års tid och ahr haft en egen lägenhet i Sthlm klart att det sliter på ett förhållande...
  • Ejin

läste det där om da silva i en tidning redan förra veckan.... de var som vi sa.. alla ligger me alla i de programmet
    Jag har laddat med revben och potatissallad och brie ost m.m... o dessutom choklad och chips efteråt........MMMMMMMMMMM.... ska bli gottit... och ett glas vin till de Mannen har äntligen fått snuttan att sova (och somnat själv där uppe på kuppen) och brasan brinner här brevid... Nu kan de snart börja...

• hyperballad
    Ejin skrev 2009-03-20 19:18:33 följande:
    läste det där om da silva i en tidning redan förra veckan.... de var som vi sa.. alla ligger me alla i de programmet Jag har laddat med revben och potatissallad och brie ost m.m... o dessutom choklad och chips efteråt........MMMMMMMMMMM.... ska bli gottit... och ett glas vin till de Mannen har äntligen fått snuttan att sova (och somnat själv där uppe på kuppen) och brasan brinner här brevid... Nu kan de snart börja...
    åh brie o vin *avis*
    det har jag längtat efter länge!!!
  • Bevabus

Nu är jag här! Jag förstår att ni har saknat mig

Alltid lika kul att se domarna dansa!

Och nu ser man verkligen Jessikas mage!

• Ejin

återkommer till tråden om en liiiten stund när iaf lite av min brie har slunkit ner i halsen

Svar på tråden Lets dance 2009