Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

Lets dance 2009

Men fy på dig! Du skulle ju ha delat med dig till mig! Nu får du inget av min geisha-chokladkaka *väldigt sårad*

ElinOlsson skrev 2009-01-16 20:02:43 följande:
    Hej alla let´s dance fans!Jag hoppar in hos er idag. Har redan käkat upp mina popcorn
  • Bevabus

hahaha intressant beskrivning

Engla75 skrev 2009-01-16 20:04:04 följande:
    Elisabeth såg ut som en bajskorv!
  • Bevabus

Synd att dom börjar med Morgan, han som är bäst, då har man inte mycket att se fram emot förutom Magnus och Nicklas...

• Bevabus

Jag följde "Tippen" när jag var 4 år och var alltid så himla kär i Lasse när all andra var kär i Morgan. Men jag vete tusan, Morgan börjar komma ikapp Lasse nu faktiskt...

• Bevabus

vi gör det tillsammans jag är också rätt intresserad av den idén...

Perry the Platypus skrev 2009-01-16 20:11:01 följande:
    Men är det bara jag som vill anfalla Morgan med en snaggapparat?
  • Bevabus

Det gick runt 1993-1994 för jag var 3-4 år då Tror nog att Lasse var min första förälskelse hihi

modestyclara skrev 2009-01-16 20:13:43 följande:
    Bevabus skrev 2009-01-16 20:11:14 följande:
    Jag också. fast jag var faktiskt kör i Morgan När var det det gick?
  • Bevabus

Det här är ett klipp som jag hittade för någon vecka sen som jag älskar att kolla på Nån hyllningsgrej när Lasse fyllde 40 år tydligen. Han verkar ha fortsatt med teater och med att underhålla barn Han har världens härligaste leende....

Såhär står det på Wikipedia.
    Lars Henrik Beischer (tidigare Carlsson), född 26 maj 1964 i Varberg[1]. Svensk skådespelare som bland annat medverkat i ett flertal barnprogram i TV, exempelvis Tippen, där han bildade par med Morgan Alling.

Beischer har tidigare varit engagerad på Teater Halland, men är numera medlem av teatergruppen 1 2 3 Schtunk. Han bor i Varberg tillsammans med Josefine Andersson (som också ingår i 1 2 3 Schtunk).

LaFontaine skrev 2009-01-16 20:18:28 följande:
    Bevabus skrev 2009-01-16 20:11:14 följande:
    Åh Lasse! Han var så snygg och snäll och Morgan var en tönt i jämförelse. Jag undrar vad Lasse gör idag? *Drömmer mig bort*
  • Bevabus

haha det verkar dom flesta här inne kunna vara äsch då, det är ju bara bra att ni är äldre än mig! Då har ni ju utan att tveka fler minnen utav "Tippen" och Lasses underbara leende än jag! Jag minns bara de där tävlingarna dom hade med publiken om miljön

Hallonröd skrev 2009-01-16 20:20:09 följande:
    Faan jag kan ju vara din mamma...
Svar på tråden Lets dance 2009