• Svar på tråden Ljuvating.com
  • MGn

Hemlighet skrev 2009-01-02 13:49:55 följande:

www.ljuvating.comNågon som har handlat därifårn?Possetivt/negativt.
    jag har handlat där, gick smidigt!
  • Underbaring

Jag har gjort en eller två beställningar.
    fick först hem fel vara, men det rättades till snabbt och jag fick dessutom behålla den felaktiga varan.
    Fel kan det ju alltid bli, det viktiga är ju hur snabbt problemen kan lösas, och det var inga som helst problem!
    Så jag kan bara rekommendera..

• Lill Loppan

Gjorde en beställning men fick besked på att varorna var slut. När 1½ månad gått fick jag hem en påminnelse faktura på dessa varor. Det stod i fakturan att om jag inte betalade inom 10 dagar så skulle det gå vidare till kreditor?! Mailade ägaren på Ljuvating och hon såg då direkt felet och tog bort fakturan. Tur att jag reagerade för jag var nämligen på väg in på min internet bank för att betala fakturan då jag trodde det var något jag missat.

• artan060914

Jag fick hem ljus därifrån i veckan och det gick jätte smidigt!!

• Hemlighet

www.ljuvating.comNågon som har handlat därifårn?Possetivt/negativt.
    Anledningen till att jag undrar är för att jag beställde saker därifrån för en vecka sedan.När jag gjort beställningen på deras sida stod ett pris, sen när jag fick mail(kvittot) så var det på det dubbla.Dom hade inte dragit av rabatten.Har mailat tre gånger utan resultat.Ringde idag utan att få svar.Har ingen lust att betala utan avdragen rabatt*grrrr*
  • artan060914

artan060914 skrev 2009-01-02 21:00:37 följande:

Jag fick hem ljus därifrån i veckan och det gick jätte smidigt!!
    jag valde faktura och då kom den med paketet...
    Den stämde...
    Verkar ju dåligt att dem inte svarar!!
  • Jessisca

Hemlighet skrev 2009-01-02 21:47:14 följande:

Anledningen till att jag undrar är för att jag beställde saker därifrån för en vecka sedan.När jag gjort beställningen på deras sida stod ett pris, sen när jag fick mail(kvittot) så var det på det dubbla.Dom hade inte dragit av rabatten.Har mailat tre gånger utan resultat.Ringde idag utan att få svar.Har ingen lust att betala utan avdragen rabatt*grrrr*
    [/citat]
    artan060914 skrev 2009-01-02 23:22:23 följande:
    [citat]
    artan060914 skrev 2009-01-02 21:00:37 följande:
    jag valde faktura och då kom den med paketet... Den stämde... Verkar ju dåligt att dem inte svarar!!
    dom kanske har ledigt över helgerna, som så många andra??
  • Hemlighet
    Jessisca skrev 2009-01-02 23:25:11 följande:
    dom kanske har ledigt över helgerna, som så många andra??Jo, men det har ju varit några vanliga dagar.
    Skall ringa igen på måndag.Börjar bli smått sur nu
  • Hemlighet
    Jessisca skrev 2009-01-03 12:57:58 följande:
    fast många har ledigt klämdagar också, som igår tex.
    jo, men någon sorts respons vill man ju ha.Dom kunde tex skrivit på deras sida att dom inte har möjlighet att svara på mail eller telefon under jul och nyår tex.
Svar på tråden Ljuvating.com