Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Svar på tråden Ljuvating.com
  • Hemlighet
    Svar på #10
    Jag håller på att bli galen nu.När skall dom svara på mina mail?
    Har ävern provat att ringa dom ett flertal gånger utan svar.

Ingen annan som har haft dom problemen?

Jag gjorde min beställning den 28/12 och inga saker och inget svar via mailen.

Börjar bli riktigt less nu*suck*
  • BabyJia

Jag gjorde en beställning därifrån förra veckan 31/12 å jag betalade me kort...hoppas innerligt att jag får paket av dem snart.

• Svart ros

Jag beställde därifrån strax efter jul och fick hem det jag beställt i fredags, 2/1.

• Hemlighet

Vicke85 skrev 2009-01-08 19:18:01 följande:

Jag beställde därifrån strax efter jul och fick hem det jag beställt i fredags, 2/1.
    Men stämde din rabatt?
    Jag fick en summa på deras sida och sen när jag fick kvittot via mailen så var rabatten inte avdragen tror jag.
    Har inte fått svar fast jag mailade dom den 28/12 och tre mail till efter det, sista igår.

Suck skall ringa igen i morgon.Väldigt dålig stil av dom att inte svara på mailen.
  • Hemlighet

BabyJia skrev 2009-01-08 19:13:16 följande:

Jag gjorde en beställning därifrån förra veckan 31/12 å jag betalade me kort...hoppas innerligt att jag får paket av dem snart.
    har du fått ditt paket från ljuvating än?
  • Mammas hjärta

Hej!

Beställde från ljuva ting 31/12 fick ett mail av ägaren att varorna skulle komma runt den 14/1. Inga varor har dykt upp!!!. Har mailat henne två ggr ringt ett antal gånger men såklart ingen som svarar. Har betalat med kort. Hur har det gått för er andra har ni fått er varor?

• Hemlighet
    Svar på #16
    Jag har inte fått mina varor och jag beställde den 28/12 -08.
    Jag har mailat och ringt säkert 10 ggr utan resultat.
    Jag mailade dom sista gången förra veckan och avbokade min order och skrev till dom hur missnöjd jag var.

Oseriöst är vad der är!
  • Juni 09

Åhhh, vad arg jag blir nu. Har en beställning där som är betald med kort. Det är väl snart 2v sen nu och det har inte kommit än. Jag mailade igår men ännu inget svar. Hoppas att man får sina varor.

• Hemlighet
    Svar på #18
    Juni 09 skrev 2009-01-27 20:12:33 följande:
    Åhhh, vad arg jag blir nu. Har en beställning där som är betald med kort. Det är väl snart 2v sen nu och det har inte kommit än. Jag mailade igår men ännu inget svar. Hoppas att man får sina varor.
    Jag skulle då inte räkna med det.
    det är över 1 månad sedan jag beställde och inga varor har kommit
    Jag hoppas dom inte kommer heller
  • Mammas hjärta

Hej!

Blir så arg!! Första gången jag handlar över nätet och så blir man lurad. TJOHO!! Har mailat henne igen om jag inte hör i från henne i dag så polisanmäler jag det!!

Svar på tråden Ljuvating.com