Ljuvating.com
www.ljuvating.com
Någon som har handlat därifårn?
Possetivt/negativt.
www.ljuvating.com
Någon som har handlat därifårn?
Possetivt/negativt.
Hemlighet: Jo, jag fick paketet. Ser att jag skrev de meddelanet en onsdag, så den kom på måndagen. Blev nöjd när jag väl fick hem de, för de va väldigt söta plagg. Men tråkigt att de skulle dröja så.
Man ska kanske undvika å handla me kort.
Mammas hjärta skrev 2009-01-28 06:04:23 följande:
BabyJia skrev 2009-01-28 07:53:33 följande:
Skönt å hitta denna tråden! Tänkte nämnlgen beställa lite saker därifrån, men nu gör jag inte det!
Tack tack!
Jag blir förvånad över att så många inte fått sina beställningar...
Har beställt därifån förr och då var det heller inga problem. Tycker det verkar konstigt..
Jaja, hoppas ni alla som väntar får era grejer snart! Helt oacceptabel väntan och speciellt om man betalat i förskott.
Hej igen!
Sände ett mail till ljuva ting i morse angående polisanmälan och då fick jag svar!!!
Helt plötsligt nu skriver hon att hon har skickat mail till mig angående varor som varit slut men det stämmer ej. Vet inte om jag kan lita på henne!!!
Följetången fortsätter.... jag har bett henne skicka varorna direkt. Jag återkommer och berättar hur det går.
Hej!
Får förtydliga mig lite det enda mailat jag fick av henne var att en av sakerna skulle komma in på lagret runt den 14/1.Nu menar hon att ett par byxor är slut och att hon mailat mig om detta! Stämmer ej!! oavsett har jag betalt in pengar och då får man höra av sig om någon vara inte går att leverera och skicka tillbaka pengarna!!! Ska bli kul och se om jag får varorna!!
Hej igen... Ja, vad ska man göra? Jag har såklart betalt med kort i förväg. Brukar nästan aldrig göra det annars. Det var ca 500 kr. Mailade till dem i måndags och fortf. inget svar. Hur länge tycker ni att man ska vänta? Beställde den 15/1. På hemsidan står det leverans 1-6 dagar plus postens leveranstid. Jag har väntat i 13 dagar....
Hejsan!
Jag beställde också därifrån. Efter ca tre veckor hade fortfarande inget kommit...
Jag skickade ett mejl till dom där jag nogrannt beskrev hur besviken hur jag var m.m .. Dagen efter fick jag ett mejl där hon skrev att hon hade skickat ett mejl till mig direkt efter dom fått min beställning, för det var något som var slut. Då ville hon veta om jag ville ha något annat, men eftersom jag inte svarat så skickade hon inget paket.
Men hon ljög, för hon hade inte skickat något mejl. Då hade jag ju svarat..
Jag var riktigt förbannad... Tur i oturen, så hade jag beställt med postförskott!
Tror inte det blir något mer därifrån!
Inget positivt att säga om LJUVAting.com
Hon verkar inte vara en seriös företagare som är mån om sina kunder precis.
Svarar aldrig på mail eller telefon, och säger att hon har mailat om dit och datt utan att ha gjort det.
Grrrr blir så förbannad på sådant!
Har ni änligen fått mail från ljuvating.com.
Och som så många andra har jag också fått svaret att hon har skickat mail men att dom inte verkar ha kommit fram(har inte hört ett skvatt av dom+ dom har ju ens tel nummer).Och anledningen till att mitt paket aldrig kom var att en vara var slutsåld.
Jag menar skickar man inte resten av varorna då?!
Jaja hoppas ni som betalt era varor i förväg får era varor.
Hej!
Skriver detta inlägget i tråden då jag vill förklara vad som blivit fel och att jag absolut INTE är ute efter att lura någon. Har haft otroliga problem med min mail som har uppdagats bla genom Era ordrar detta är nu löst och jag har haft kontakt med respektive berörd som har drabbats av detta. Har from nu helt ändrat mina rutiner då jag innan har mailat mina kunder om någon vara varit slut och inväntat svar angående hur beställningen ska fortlöpa, då detta nu visat sig vara helt opålitligt så kommer jag from nu att maila och har jag ej erhållit svar inom 48 timmar så kommer jag i fortsättningen ringa upp Er kunder vilket jag så här i med facit i handen självklart skulle gjort även innan. Har även lagt ut mitt privata mobilnummer för att det lättare ska gå att få kontakt med mig och kommer även göra det här ifall någon vill kontakat mig. Mitt nummer är 0736-566969. Jag är verkligen ledsen över detta och jag förstår samtidigt definivt era aggressioner. Har någon av er några som helst frågor eller är orolig över något angående era ordrar så är det bara att ringa.
Har nu under två års tid byggt upp mitt företag och har fått en stor kundkrets och är som jag skrev innan inte ute efter att lura någon på något sätt.
Mvh
Therese Olsson
Mvh
Therese Olsson