Inlägg från: Beas barnslikheter |Visa alla inlägg
  • Beas barnslikheter

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Men vilken underbar tråd...nu måste jag tjuvkika lite från början ju!

Jag kan säkert hitta något användbart här och kanske dela med mig av något nytt jag med!

• Beas barnslikheter

För mig fungerar inte länken thecutestblogontheblock?
    Jag var så nyfiken och kom till deras första "blogspot"sida...men den övriga länken till all bakgrund som ni länkat till här på sidan ett par gånger och även länken från deras egen blogg...fungerar inte för mig att komma in på?

Fungerar det för er nu?

• Beas barnslikheter

Jag klistrade just in mitt bloggvärde utifrån den länk ni visade
    www.bloggvarde.se/

Jag BAXNADE när jag såg vad bloggen var värd. Oj! Vad beräknas summan på, är det någon som vet?

(Antal inlägg? Kommentarer? Hur länkad man är på google? etc.?)

• Beas barnslikheter

Idag gjorde jag en sak i ett worddokument som jag skulle vilja dela med mig av till mina bloggläsare. Hur lägger jag in worddokument så det blir läsbart?

Jag har trixat med att försöka få dokumentet till en PDF-fil, men jag får inte riktigt till det. I vilket fall som helst så måste jag väl ha PDF-filen uppladdad någonstans på nätet för att den ska vara läsbar för andra?

• Beas barnslikheter

Jag har Minima - den tredelade och får INTE till en bild i min header. Är det någon som har samma problem eller vet vad man kan göra åt saken?

• Beas barnslikheter

Jag har samma problem so du tigern...frustrerande!

• Beas barnslikheter

Jag är ute efter lite "tapetliknande" bakgrunder...typ prickigt, randigt eller blommigt eller så. Är det någon av er som vet var jag kan tänkas hitta såna?

• Beas barnslikheter

Har sökt runt lite och hittar en del som är menat som bakgrunder till MySpace! Funkar det också till bloggarna? Någon som prövat?

• Beas barnslikheter

Tack så otroligt mycket för tipset om "My signature"...jag hade tidigare också irriterats av ramar runt signaturen eftersom den blev infogad som bild, men nu slipper jag det!

TACK! Jag är supernöjd...dessutom ungefär samma teckensnitt som jag faktiskt hade från början...toppenmatchning ju.

• Beas barnslikheter

Jag känner verkligen att min sida är "tom" nu utan bakgrunder nu när jag sett era fina bloggar!

Jag har försökt följa ditt fina råd Isor...om hur man gör egna bakgrunder, men jag får helt enkelt inte till det. Jag ska försöka mig på det igen snart.

Och så headern...den är bedrövlig. Jag har fått mersmak i och med att jag fått till signaturen och ser att ni andra fixar att få till det så fint.

Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?