Inlägg från: guild |Visa alla inlägg
  • guild

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

favoritar denna tråden då jag fattar noll i min blogg och har skickat länken till min dotter, som också fattar noll, hon har en med med sin portfolio...kanske kan man få den snyggare med alla tips

(¯`♥ *(¯`♥ SÄG TILL OM NI VILL HÄLSA PÅ I MITT GALLERI, SÅ SLÄPPER JAG IN ER... (¯`♥ *(¯`♥*
  • guild
    Fru annmi skrev 2009-01-07 23:00:35 följande:
    guild skrev 2009-01-07 22:58:57 följande: Hejje
    tjena annmi
    (¯`♥ *(¯`♥ SÄG TILL OM NI VILL HÄLSA PÅ I MITT GALLERI, SÅ SLÄPPER JAG IN ER... (¯`♥ *(¯`♥*
  • guild

sängen för mig med

• guild

var hittar man snygga bakgrunder?

• guild
    Fru annmi skrev 2009-01-08 16:05:37 följande:
    guild skrev 2009-01-08 16:02:14 följande: Här finns ju Layouter,men...idan fungerar ju inte idag heller www.thecutestblogontheblock.com/Annars här,men...testa innan så inget försvinner www.pyzam.com/bloggertemplates
    testade med första länken men den funkade inte...ska testa den andra...Tack annmi
    Fru annmi skrev 2009-01-08 16:12:21 följande:
    Carisma95 skrev 2009-01-08 16:10:05 följande: Japp...Jag har allt eller jaa de lilla jag har i sidan sparat så jag bara kan "klistra" in sen För Inläggen mm finns ju kvar..Ett råd är att Förhandsgranska så ser man
    om man förhandsgranskar...försvinner inte det man gamla då?
  • guild
    Carisma95 skrev 2009-01-08 16:10:05 följande:
    Pyzam har jättefina bakgrunder (tycker jag personligen), men som sagt. Jag försökte lägga in en och allt annat försvann...
    då vågar jag inte, tack iallafall.
  • guild

är i inlägg 3 på allra första sidan och ska testa ny bakgrund

• guild
    Fru annmi skrev 2009-01-08 17:08:50 följande:
    guild skrev 2009-01-08 16:36:34 följande: Därför är de bra att Spara i ett mail exvis..All text mm...Det har ja gjort med mitt lilla Det är ju bara det i kanten som försvinner,inte dina Inlägg eller kommentarer......Vissa saker Gästbok exvis om man har eller bild mmVad ÄR din adress ??
    fattar noll...det funkade inte...gör jag som i inlägg3 på första sidan eller gör jag som det står på den sidan bakgrunderna finns...det står olika?? Gör jag som i inlägg 3 finns ingen förhandsgranskning och jag tog bort den gamla texten och satte in de nya...då blev det fel på hela skiten, blev livrädd att sidan skulle försvinna ju, men den fanns kvar efter jag klickat bort allt.
  • guild

min adress
    http://karin-bildredigering.blogspot.com/
    fast jag har bara satt i lite bilder och inte skrivit nåt än....fattar ju inget, dumma jag

• guild

jäklar...nu kommer jag inte in i min blogg längre...hmmm...ger upp snart

Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?