Inlägg från: guild |Visa alla inlägg
  • guild

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Fru annmi skrev 2009-01-11 19:16:07 följande:
    Har du testat en annan Animering?Gör de så vet du ju att det fungerar
    ska testa
    (¯`♥ *(¯`♥ SÄG TILL OM NI VILL HÄLSA PÅ I MITT GALLERI, SÅ SLÄPPER JAG IN ER... (¯`♥ *(¯`♥*
  • guild
    Fru annmi skrev 2009-01-11 19:38:09 följande:
    Hur gick de?
    funkade inte med en annan
    (¯`♥ *(¯`♥ SÄG TILL OM NI VILL HÄLSA PÅ I MITT GALLERI, SÅ SLÄPPER JAG IN ER... (¯`♥ *(¯`♥*
  • guild
    Fru annmi skrev 2009-01-11 20:00:55 följande:
    Hmm...Konstigt Men..Testa att ha bilden på annar ställe då & använd länken
    får se hur jag gör...vill egentligen inte bli medlem på ytterligare en ställe...blir så många Vilket annat ställe finns det...finns ju bara inläggen att ha dom på,
  • guild
    Fru annmi skrev 2009-01-11 20:15:30 följande:
    Hmm..Jaa förstår dig,men..Testa igen med ytterligare annan bild..*hihi* & Hoppas Joo man kan ju ha dem i Sidan mé Gadget...
    hade tydligen redan photobucket..haha...utan att jag visste om det. Har lagt in en animation där nu...hur gör jag för att få in det i inlägget??
  • guild

Tack annmi...nu funkar det

• guild
    Fru annmi skrev 2009-01-11 23:13:14 följande:
    Vaa Roligt Kan du ge Blogglänken igen? Vill ju kika
    http://karin-bildredigering.blogspot.com/
  • guild
    Fru annmi skrev 2009-01-12 00:13:38 följande:
    Nuuuuu gick de Men vet inte...Om det ser bra ut annmisblogg.blogspot.com/
    snyggt...jag gillar svart
  • guild

Nu ska det in lite mer text ...vill även ha nån form av bildspel...sen är jag nöjd för ett tag tror jag

• guild
    Vaniljlatte skrev 2009-01-12 00:24:24 följande:
    guild skrev 2009-01-12 00:17:38 följande: hehe.. det var den där bakgrunden jag hade förut (som jag precis bytte!) Nu _måste_ jag försöka sova. god natt..
    du tröttnade m.a.o...vilken tur för mig
  • guild
    Vaniljlatte skrev 2009-01-12 00:27:01 följande:
    guild skrev 2009-01-12 00:25:27 följande: hehe.. nä. Men jag fick "negativ respons".. hrmpfh!
    nähä....tycker den är skitsnygg, men får se om man får negativ respons jag med då
    Fru annmi skrev 2009-01-12 00:27:54 följande:
    Snyggt
    Kul att du tycker det. tack
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?