Inlägg från: Fru annmi |Visa alla inlägg
  • Fru annmi

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Millami skrev 2009-01-09 18:23:35 följande:
    ojj va ni skriver....ida hinner ja int alls läsa ikapp här..å ha int alls hunni fixa nåt på bloggen heller..hela dagen blev konstig eftersom sonen vakna först 10.25 ida..(mamma sover lika läng som sonen)hoppas hinna skriva ett inlägg ännu ikväll men de blir nog allt, kanske ja hinner fixa å trixa lite imoron...
    Lycklig Mamma till Anton, filuren i magen BF 13.4-09
    Jaa,så kan de va'..
    Har du testat Photobucket nå't?
    Jag som "NätMomms" följer din blogg nu *Kram*
  • Fru annmi
    Isorfidien skrev 2009-01-09 18:35:43 följande:
    Nu har jag ändrat min sida och lagt till de flesta gadgets igen. Det fanns vissa jag valde att inte lägga till och nya som jag fann som känns lite spännande.Känns som om jag behöver göra en ny header då färgerna i headern och på bloggen inte passar med varandra och jag tror också att den nya inte ska vara lika hög utan mer "platt" så att säga.frostensdotter.blogspot.com
    Fiint
    Jaa,tror me på ny Headers
  • Fru annmi
    Trileia skrev 2009-01-09 18:52:55 följande:
    Hej.Jag vill också gärna vara med här.Undrar om det finns en speciell anledning till att ni vill lägga ut just en .doc??Mitt förslag är att kopiera och klistra in i ett inlägg, men det kanske inte är intressant??Annars får man nog ladda upp dokumentet till en egen html-adress och sen länka dit.Kolla gärna in min nya design och säg vad ni tycker..trileia.blogspot.com
    Snyggt
    Har du gjort Layouten själv?
  • Fru annmi
    Trileia skrev 2009-01-09 18:57:37 följande:
    Ja, jag vågar inte ta någon annans.. vill inte hitta en som är likadan.Kul att du gillade Fru annmi skrev 2009-01-09 18:56:21 följande:
    Ååå..DE vill ju ja' mé ha ..En egen ♥

Här är min The Black Cool Cat
    annmisblogg.blogspot.com/
  • Fru annmi
    guild skrev 2009-01-09 19:02:32 följande:
    så här har min blivit nukarin-bildredigering.blogspot.com/har fått dit räknare, ny bakgrund, lite animationer mellan bilderna, och nya bilder i presentationen och högst upp. Tack vare denna tråden
    (¯`♥ *(¯`♥ SÄG TILL OM NI VILL HÄLSA PÅ I MITT GALLERI, SÅ SLÄPPER JAG IN ER... (¯`♥ *(¯`♥*
    Jaaaa ...WAooo va' du har jobbat
    Fiint jue
  • Fru annmi
    Trileia skrev 2009-01-09 19:06:24 följande:
    Najs med allt det rosa.Begriper inte hur alla andra gör.. jag försöker med färger men allting blir så kallt och stelt, trots att jag använder varma färger (menar nu inte senaste designen).. men du lyckades ju suvve med det rosa och svarta..I don't begrip.(Bara en grej.. engelskan.. I like to draw, eller I like drawing. Inte I like to drawing) Bli inte arg på mig för att jag klagar.. vill bara hjälpa..
    guild skrev 2009-01-09 19:02:32 följande:
    så här har min blivit nu karin-bildredigering.blogspot.com/ har fått dit räknare, ny bakgrund, lite animationer mellan bilderna, och nya bilder i presentationen och högst upp. Tack vare denna tråden
    Jaa min é ju alldeles SVART
    Men... Me Like ♥...
  • Fru annmi
    Isorfidien skrev 2009-01-09 19:22:00 följande:
    Nej det gör de inte. Bakgrunderna för 3 kolumner måste vara extra breda över textavsnittet. Det finns så grymt dåligt såna bakgrunder på nätet så jag gjorde en egen bakgrund till min blogg.Jag funderar om jag ska fortsätta att göra lite headers och bakgrunder att dela ut gratis - det här var ju jätteroligt! frostensdotter.blogspot.com
    Carisma95 skrev 2009-01-09 19:03:42 följande:
    Klarar alla "bakgrunder" av 3 kolumner undrar jag??Jag har grejat lite grann nu, men höger sidan försvinner ju "ur bild"...(Tänker på "älskling, du simmar ur bild")..
    Snyggt ♥..
    Ja' har tassat på din Blogg nu & Lämnat hälsningar
  • Fru annmi
    Isorfidien skrev 2009-01-09 21:01:03 följande:
    Fru annmi skrev 2009-01-09 20:53:59 följande:
    Jag har med 3 spalter, ny header och ny bakgrund jag! *pilutta dig* *asg* fler än jag som är trött?Nu håller jag på och snurrar omkring för att hitta fler roliga saker till bloggen och jag har lagt upp en liten utmaning om det är någon som känner för att göra samma sak.frostensdotter.blogspot.com
    ..Nehe..
    Coolt

Jaa,jag vet du har Jättefint
  • Fru annmi
    Mamasnest skrev 2009-01-10 09:19:49 följande:
    Isorfidien skrev 2009-01-10 09:06:06 följande:
    Mamasnest: du kan göra utmaningen vilken dag som helst. Meddela mig bara när du börjar så lägger jag till din länk då.Carisma95: jag lade upp en ny bild med genomskinlig bakgrund i paint, skrev mitt namn, klippte ut så nära bokstäverna som möjligt, sparade i .gif och laddade upp.Ok. Vill någon prova och se om min ruta för snabbmeddelanden fungerar? Snodd från Isorfidien igen så klart.
    Trebarnsmamma på heltid mamasnestmum.blogspot.com/
    De e lite Roliga dessa Meddelanderutorna..Hade en sån förut
    Kanske skulle ha en igen..Hmm..

Nåja..Gjorde en "tass" iallefall..*hihi*
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?