Inlägg från: Fru annmi |Visa alla inlägg
  • Fru annmi

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

snobbi skrev 2009-01-11 17:07:11 följande:
    blir ju bara en massa treor ändå :S skumt
    Nee..Håll in ALT knappen med vänster...Tryck först på ? & sedan direkt på nummer 3 med högerhanden
    Släpp ALT-knappen ..DÅ blir de så här...♥
  • Fru annmi

Beas barnslikheter skrev 2009-01-11 17:30:57 följande:

johansson.m.u.googlepages.com/bakgrund.docHär kanske vi som är sugna på att snickra egna bakgrunder få lite hjälp?♥ (Var ju bara tvungen att testa ju)
    ♥ ♥ ♥
    Fast..Detta går inte i Gböckerna här på Fl & inte heller i alla andra,men...I Blogger funkar dé
  • Fru annmi
    guild skrev 2009-01-11 17:40:46 följande:
    en fråga...hur får man animationerna att fungera på bloggen, så de blinkar och har sig?
    (¯`♥ *(¯`♥ SÄG TILL OM NI VILL HÄLSA PÅ I MITT GALLERI, SÅ SLÄPPER JAG IN ER... (¯`♥ *(¯`♥*
    Hejje..
    Laddar in dem bara
    De fungerar för mig...Antingen direkt från datorn eller Länk om bilden är uppladdad i exvis Photobucket...
  • Fru annmi

Beas barnslikheter skrev 2009-01-11 17:38:50 följande:

Hihi...men det är ju ändå bra att kunna använda sig av! Jag känner mig som värsta snillet...jag läste precis i slutet av den länk jag visade här upptill...hur man ska göra för att få bort ramarna i bilderna. Då står det att man ska ändra från 1px till 0px...och det var precis så jag gjorde för ett par timmar sedan utan att kunna ett jota om HTML. Jag känner mig som Einstein helt plötsligt som kunde klura ut det alldeles själv! Haha...
  • Fru annmi
    helene306 skrev 2009-01-11 17:47:21 följande:
    Jag är ingen datanörd och har lite svårt att fatta men hur kan man få in andra textsnitt och ändra storlek på texten? Som det är nu finns det ingen storlek att välja på och 4 (eller är det fler?) textsnitt. Försöker göra det däringa hjärtat från ovan men får det inte att funka ... Håller in ALT och tar ? och 3. Vad gör jag för fel?
    (¯`°?.¸ ღ www.helene306.blogspot.comღ ¸.?°´¯)
    Du går till Layouten & där finns det Teckensnitt och Färger..Där ändrar du
  • Fru annmi
    guild skrev 2009-01-11 17:51:52 följande:
    Fru annmi skrev 2009-01-11 17:44:17 följande:Hejje..Laddar in dem bara De fungerar för mig...Antingen direkt från datorn eller Länk om bilden är uppladdad i exvis Photobucket...har lagt in dom i ett nytt inlägg, men de fungerar bara om man klickar på animationen så det kommer upp ett nytt fönster...har tagit dom från datorn! Ska dom inte ligga i ett inlägg kanske!?
    (¯`♥ *(¯`♥ SÄG TILL OM NI VILL HÄLSA PÅ I MITT GALLERI, SÅ SLÄPPER JAG IN ER... (¯`♥ *(¯`♥*
    Joo..Min Gran är ju lite animerad & den har jag i mitt inlägg...
    Fast..den har jag tagit Direktlänken från via Phbucket i & för sig men...
  • Fru annmi
    snobbi skrev 2009-01-11 17:55:02 följande:
    ahaaa men då e det därför de inte funkar, har laptop :)
    Japp..Då går de inte tyvärr...
  • Fru annmi
    guild skrev 2009-01-11 17:51:52 följande:
    Fru annmi skrev 2009-01-11 17:44:17 följande:Hejje..Laddar in dem bara De fungerar för mig...Antingen direkt från datorn eller Länk om bilden är uppladdad i exvis Photobucket...har lagt in dom i ett nytt inlägg, men de fungerar bara om man klickar på animationen så det kommer upp ett nytt fönster...har tagit dom från datorn! Ska dom inte ligga i ett inlägg kanske!?
    Denna är tagen från Datorn Kika guild...
    annmisblogg.blogspot.com/

Säg till så raderar ja' inlägget efteråt
  • Fru annmi
    helene306 skrev 2009-01-11 18:01:01 följande:
    Fru annmi: NU såg jag att det gick att välja större/mindre text Bra att man kollar Tack!Nä, jag kan inte göra hjärtan med detta gamla åbäke. Kanske när min bärbara kommer tillbaka (nångång ...)?
    (¯`°?.¸ ღ www.helene306.blogspot.comღ ¸.?°´¯)
    *Hihi*...
    Jorå..Gammla åbäken kan säkert de mé...
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?