Inlägg från: Fru annmi |Visa alla inlägg
  • Fru annmi

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

guild skrev 2009-01-18 17:47:49 följande:
    går det...kollade inte så långt, Vad bra
    Jaa...På Datorn
    Sänka eller stänga av ljudet

Men..Du hade ju valt bra! *Hihi*..
  • Fru annmi
    guild skrev 2009-01-18 17:50:57 följande:
    hehe...trodde du menade där....det kanske går att stänga av där med..har inte kollat
    Jaa...Har inte heller kollat på din,men...Sett på andra nu när ja' tänker på't
  • Fru annmi
    guild skrev 2009-01-18 18:20:15 följande:
    haha...vet att det är oproffsigt till tusen, och att folk hatar det...har det ett tag, tills jag tröttnat Nån kanske gillar låtarna jag valt, och stannar för det
    De finns ju Stoppknapp
  • Fru annmi
    Pebblas skrev 2009-01-18 19:56:18 följande:
    Jag undrar om någon kan säga mej var jag ser min registreringskod som jag ska klistra in för att få statistik mätaren?
    Ingen aning,har ingen
  • Fru annmi
    Sexymala skrev 2009-01-18 23:37:17 följande:
    Nu fick jag till besöksräknaren! Saknas bara lite besök nu och kommentarer. Det är ökentort på sådant i min blogg!! Just det, har lagt till en header också!!crazy-malin.blogspot.com/
    Fiint ♥...
  • Fru annmi
    tinni78 skrev 2009-01-18 23:10:54 följande:
    Nu har jag fått till bildspelen, jag tror att det tog lite tid innan dom gick att ladda in. Ser det dumt ut att ha två efter varandra?tinni78.blogspot.com
    Bra jobbat
  • Fru annmi

first timer skrev 2009-01-19 13:05:48 följande:

Jag har smygläst lite härinne och har fått till en egen bakgrundsbild och signatur med era tips. Men nu håller jag på att bli vansinnig tror jag. Hur kan jag ändra på sidan så bakgrunden blir vit? Vad kan den koden tänkas heta.Jag menar på högersidan om själva inläggen, där har jag olika listor, presentation etc.
    Går inte det på Layouten..Inställningar & Färger/Teckensnitt?
    Ändra Bakrundsfärg...

Glöm inte att FÖRHANDSGRANSKA!
  • Fru annmi

Née..Så här ser ja' de:

Besökare
    Totalt antal besökare: Antal
    besökare idag: 1

• Fru annmi
    Egogirl skrev 2009-01-19 20:00:46 följande:
    Hejsan, har varit inne hos flera av er och kikat på era fina bloggar. Och vad ni kan.. En annan fattar inte ett smack, har läst bakåt i tråden och försökt mig på både de ena än det andra. Vill ju också ha lika fint som er ju.. Vill ha en snygg bakgrund, underskrift, musik mm.. Men det funkar inte för mig surt.. Hur ska jag bära mig åt?www.blondinblogg.blogspot.com
    Allt står om man ids gå Tbx & läsa allt
    Signatur har du här:
    www.mylivesignature.com/

Bakrunder:
    www.thecutestblogontheblock.com/
    www.pyzam.com/bloggertemplates
    Bakgrunder mm..Lycka Till Men,du....

GLÖM INTE ATT FÖRHANDSGRANSKA!!!!!!
  • Fru annmi
    Egogirl skrev 2009-01-19 20:07:02 följande:
    Varför förhandsgranska?
    Joo...För vissa KAN ta bort sidgadfet
    &...Bra ifall man ångrar sig
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?