Inlägg från: Fru annmi |Visa alla inlägg
  • Fru annmi

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Jag har märkt att om jag tar bildeerna direkt från Photobucket så blir de stora.....

• Fru annmi
    Buschiq skrev 2009-04-02 12:54:16 följande:
    Om du går till Inställningar- publicering- så kan du byta till egen domän där. Om du inte har ett domännamn frågar de om du vill köpa ett via dem, inget svårt allt. ( hundra gånger lättare än att mixtra med bloggmallen )Det svåra är att bestämma vilket namn man vill ha...
    Jag köpte en domän via blogger! tror inte det kostade mer än omkring 80 kr, helt perfekt! Var superenkelt att bara följa stegen som fanns på blogger!
    Oki....Berätta mer ...Hur blir de med design mm?
  • Fru annmi
    Lejra skrev 2009-04-02 15:17:35 följande:
    Fruannmi: Alltså jag loggar ju fortfarande in på blogspot när jag ska skriva så det ser ju ut som det gjort innan! Det är bara att det jag skriver läggs på den sida jag köpt! Design har iallafall jag från cutestblogontheblock så det är inga problem!kolla gärna vad du tycker... www.piddersfru.com
    Ok...
    Jättefin blogg
  • Fru annmi

Ser de Dumt ut att inte ha Bloggarkiv?
    annmisblogg.blogspot.com/

Jag bloggar ju inte såå flitigt & tar bort inaktuella inlägg mm så..Det ser lite kul ut att exvis bara ha 2 inlägg i Januari...Så därför gjorde ja så...
    Vad tycks?

• Fru annmi

Eller...
    Kan jag få in Etiketter i min nuvande blogg?
    Hur?

• Fru annmi
    Buschiq skrev 2009-04-04 17:09:55 följande:
    Etiketter hittar du i gadgetslistan, bara att lägga in.
    Jaa,det har jag gjort..Men blir inga ju
    Hur får jag mina nuvarande inlägg in där ??
  • Fru annmi
    Buschiq skrev 2009-04-04 17:08:47 följande:
    Jag tycker att du kan ha precis vad du själv vill i din blogg!!! Jag tror dessutom inte att de flesta klickar på länkarna där, de scrollar snarare ner vartefter och läser blogginläggen som man skrivit dem.Men - kanske någon annan har en annan åsikt?
    Jaa,de ju sant...*hihi*
    Det gör jag ju inte själv
  • Fru annmi
    Buschiq skrev 2009-04-04 17:38:54 följande:
    Har du satt etiketter på inläggen då?
    Nee Men gör jag det innan jag lägger till gadget då?
    Antar de ...
  • Fru annmi
    Buschiq skrev 2009-04-04 17:48:53 följande:
    Gå till redigera inlägg så kan du sätta etiketter på alla gamla inlägg. (fast det visste du redan förstås...)
    Jaa....
    Fast..De vart inget för mig..Hade såå svårt att sätta Etiketter på vissa inlägg
    Så...Det får vara som de e...Tack för din Hjälp!
  • Fru annmi
    Snurran1 skrev 2009-04-04 21:38:22 följande:
    Vad tycker ni, gästbok eller inte på bloggen?Jag hade hemsida förrut och har nu gått över till blogg... men är lite kluven om jag ska ha en gästbok eller som nu bara kommentarer... hur har ni gjort?
    Jag hade oxå hemmis förut med gbok,men...Har ingen nu i min blogg...Kände att de blev för mycke
    Men....Alla är vi ju olika & de beror på ju....
  • Fru annmi
    Snurran1 skrev 2009-04-04 22:02:21 följande:
    Fru annmiJo, jag är som sagt lite kluven, men personer som t ex min mamma tycker att blogspots system är så krångligt att hon inte längre berättar när hon är inne på min sida... vilket hon alltid gjorde förr. Hon har provat en gång, men det var mer för att jag tvingade henne att försöka...
    Ok..Men en gbok är de ju många som har
  • Fru annmi
    HjärtatAlicia skrev 2009-04-05 12:42:42 följande:
    Är det ingen alls som har samma problem som jag har? När man kollar på bakgrunden på the cutests sida så är det mer som syns, ute på kanterna och neråt.. men när jag lägger in en bakgrund på min sida så kommer inte allt med, det känns som det blir för stort.. fattar ni alls vad jag menar? :S
    Ja..Jag fattar..
    Kan de ha med Upplösningen på Dator'n att göra?
    Jag har 1280x1024
  • Fru annmi
    HjärtatAlicia skrev 2009-04-05 14:09:31 följande:
     Tror inte det.. eller vet inte.. jag provade att ändra upplösningen men det hjälper inte :S
    Ok..Synd,då vet jag inte
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?