Inlägg från: Fru annmi |Visa alla inlägg
  • Fru annmi

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Gadget skare va' sååklart
  • Fru annmi
    Egogirl skrev 2009-01-19 20:00:46 följande:
    Hejsan, har varit inne hos flera av er och kikat på era fina bloggar. Och vad ni kan.. En annan fattar inte ett smack, har läst bakåt i tråden och försökt mig på både de ena än det andra. Vill ju också ha lika fint som er ju.. Vill ha en snygg bakgrund, underskrift, musik mm.. Men det funkar inte för mig surt.. Hur ska jag bära mig åt?www.blondinblogg.blogspot.com
    Musik:
    www.mixpod.com/
  • Fru annmi
    AMDA skrev 2009-01-20 17:17:03 följande:
    guild skrev 2009-01-20 17:03:43 följande:
    för jag säljer ju saker på min blogg o då får jag inte skriva den i forumstrådarna...får bara länka till den i min press
    Japp,så e de...
  • Fru annmi
    Snorkfröken83 skrev 2009-01-20 21:44:45 följande:
    Haha! Min sambo sa till mig då jag startade min blogg att det tar inte många dagar innan jag tröttnar på den. I början satt jag och pysslade på med den i flera timmar och skrev 5-6 inlägg/dag. Nu orkar jag inte pyssla med den längre och skriver bara 1-2 inlägg/dag typ. Och då är det oftast det jag har ätit jag skriver om. Tror att min sambo känner mig rätt så bra! Snart 6 år tillsammans "sätter väl sina spår"
    1-2ggr per da' är väl Jättebra
  • Fru annmi
    Dom dagar jag orkar skriva.. Blir ibland varannan dag.. Tänk om jag tappar mina läsare!? :-O
    &..Ja'bara när ja' tycker att ja' har nå't bra att skriva om
  • Fru annmi
    Lioness skrev 2009-01-21 13:17:02 följande:
    Hej!Kan man ställa in storleken (bredd o höjd) på sina inlägg och gadgets, alternativt ta bort ramarna som syns på en del?Om ni besöker min blogg så ser på bla Att göra listan ligger väldigt tätt med inläggen, hur kan man få det snyggt?LionessPS. möblerar om efter att gjort om till 3 spalter, kul...!!
    Ramar kan du ta bort i Layouten Redigera i HTML...
    De ska se ut så här:
    .post img {
    padding:4px;
    border:none
    }

Under Post...Du ser de ska stå none..På border...Lycka Till!
    Fast...FÖRHANDSGRANSKA först!
  • Fru annmi
    Lioness skrev 2009-01-21 13:32:00 följande:
    Tack för ditt svar, jag pillade lite i html och fick det ganska snyggt, valde även att ta bort Att göra listan.Fler frågor:Vad heter gadgeten där man visar vilka bloggar man följer?Ser min blogg alldeles för rörig ut? Ge mig kritik, bra som dåligt!!Lioness
    Personligen gillar ja inte att ha för mycket
    Appropå Texten Glad, tjock och gravid ...Kika här
    www.mylivesignature.com/
  • Fru annmi
    Lioness skrev 2009-01-21 13:55:54 följande:
    Nej det är en svår balans mellan lagom och för mycket, försöker bara ha det nödvändigaste... *ler* Finns ju massor med roliga men ganska onödiga gadgets att välja på!Lioness
    Jaa,de e ju de
    Men alla tycker vi ju olika & tur är väl de
  • Fru annmi

VARNING!
    Sidan Pyzam har Virus enligt min Dator så..Gå inte in där nu

Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?