Inlägg från: Fru annmi |Visa alla inlägg
  • Fru annmi

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

first timer skrev 2009-02-10 23:08:15 följande:

Woohooo! I did it! Kolla kolla sofielskar.blogspot.com/
  • Fru annmi
    LindaSofi skrev 2009-02-11 20:25:31 följande:
    Jag har två frågor.. Jag verkar nog trög nu men jag får inget mellanrum mellan mina textstycken.. Allt blir bara en smet hur många gånger jag är trycker på enter. Hur gör ni? Och hur får man bilderna längst ner på inlägget? Minna hamnar alltid före texten..
    Jag gör så att jag att jag skriver inlägget en ggr & gör mellanrum då går det...
    Men om ja missar såå går de inte
    Bilden under texten...Är de inte bara att Skriva texten före ? ...
  • Fru annmi
    AL25 skrev 2009-02-11 22:21:56 följande:
    Kilcka på bilderna och dra dem ner under texten!
    LindaSofi undrade .....
  • Fru annmi
    Dhella skrev 2009-02-14 19:27:04 följande:
    Hur ser min blogg ut hemma hos er?Jag har 2 datorer hemma och kan se 3 kolummer (säger man så, blev osäker nu... men ni fattar nog) på rad precis så som jag vill ha det.Min syrra ser bloggen med 2 kolummer, den högra kolummen har hamnat under de andra.De har en större skärm, men då borde man ju absolut se bloggen "rätt" tycker jag!dhella.blogspot.com/
    Ser tre
  • Fru annmi
    twinstar skrev 2009-02-14 19:59:32 följande:
    Jag har min blogg på www.enannansida.se/bok/Om jag byter template helt, skulle vilja ha en helt annan, försvinner all min formatering då?Jag har ju ganska mycket widgets och länkar. Det gäller att spara ner koderna och klistar in dom på nytt?
    Jaa,jag hade sparat dem för att kunna klistra in dem igen ...
    De kan ju försvinna...Mycke troligt tyvärr
  • Fru annmi
    Heather skrev 2009-02-15 09:09:26 följande:
    Jag ser också 3. :) Ville också lägga in en "signatur" så som du gjort...men förstår inte hur/vart jag ska klistra in html-koden...kan du/nån hjälpa mig?
    Den klistrar du in under inlägget ....
  • Fru annmi
    EXPOSED skrev 2009-02-15 11:49:05 följande:
    Den där besöksräknaren är ju missvisande, den stiger ju då man uppdaterar sidan, så då kan ju vem som helst uppdatera min sida i tid och otid, och på så sätt lura mig .
    Jaa & varje ggr du själv är inne såå springer man ofta på sin sida själv så...
    Fast..Vet inte om alla fungera så
  • Fru annmi
    Heather skrev 2009-02-15 16:06:59 följande:
    Tack! :) Jag löste det till sist...trodde man kanske kunde lägga in det som en permanent signatur så att man inte behöver klistra in den varje gång men men... :)
    Jaaa,men de kan du ju...Trodde inte du ville de bara Men...
    Dhella förklarade så här:

Om du går in under inställningar och sedan formatering så kan du klistra in html-koden längst ner på den sidan där det står Mall för inlägg. Då kommer signaturen automatiskt varje gång du skriver ett inlägg!!

• Fru annmi
    Heather skrev 2009-02-15 20:13:39 följande:
    Förlåt! Missade ditt svar sist!  Fick det fixat nu! Tacktacktack!  Tyckte det verkade väl rörigt att varje gång klistra in en lång html-kod...
    Jaa visst är de det...*hihi*..Alla vill ju inte ha som ja..Bara under vissa inlägg

Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?