Inlägg från: Fru annmi |Visa alla inlägg
  • Fru annmi

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Vaniljlatte skrev 2009-02-18 10:37:12 följande:
    Fru annmi skrev 2009-02-18 10:06:18 följande:
    Åh tack! Kan du hjälpa mig med hur man fixar det? och kan man göra det även om man har bakgrund från pyzam?Hade för mig att jag läst någonstans om detta problem i tråden, men vi har ju skrivit så himlans mycket!!
    Jaa....Du går in under inställningar & sedan Kommentarer så ser du..Välj antingen Helsida eller Popupp...& jaa detta fungerar även om du har Pyzam's
  • Fru annmi
    Carisma95 skrev 2009-02-18 10:44:15 följande:
    Varför kan du inte det?Så har jag det. Och det funkar hos mig. Tror jag. Eller....??? *nervös*
    Slutade fungera bara efter att ja haft Cutes layout & nu bytt till annan ...Efter gick de inte,men vet att fler fått de så här..

Fast...Jag har kommit på att i Popupp (& helsida)....Ser man Profilbild om man har de & de gillar ja'
  • Fru annmi
    Carisma95 skrev 2009-02-18 10:44:15 följande:
    Varför kan du inte det?Så har jag det. Och det funkar hos mig. Tror jag. Eller....??? *nervös*
    &...Jaa ditt Fungerar
  • Fru annmi
    Carisma95 skrev 2009-02-18 11:12:31 följande:
    Fast det att se profilbilder vid kommentarerna kunde man ändra nånstans under "inställningar" såg jag idag när jag var inne och rota.

Tack! Blev änna oroligt där...
    Jaa..Fast menar du att du kan få med dessa Profilbilder vid din inställning?
    Kul isåfall ju
    De jag har sett har bara Bloggerloggan just vid denna kommentarsalternativ
  • Fru annmi

Fru annmi skrev 2009-02-18 11:15:36 följande:

Jaa..Fast menar du att du kan få med dessa Profilbilder vid din inställning?Kul isåfall ju De jag har sett har bara Bloggerloggan just vid denna kommentarsalternativ
    Jaa precis..*hihi*..Jag testade i min blogg nu & alla de som hade Profilbild i inläggen var borta när jag tog detta under inläggen & sedan gick de fortf inte att kommentera ..

Jajja...PopUpp får bli kvar
  • Fru annmi
    guild skrev 2009-02-18 11:32:04 följande:
    undrar...hur gör man om det blir en lång tom yta på sidan, så man får scrolla ner, innan nästa inlägg kommer??
    Menar du i själva inlägget?
    Di trucker du med muspekar'n & sedan raderar uppåt
    OM de nu va' de du mena
  • Fru annmi

*asg*..Jag HAR verkligen Datadyslexi....Hoppas du förstod guild

• Fru annmi
    guild skrev 2009-02-18 12:04:47 följande:
    kan man radera om det är tomt? Tror vi menar samma...menar som det är, efter inlägget med valentine e-card härkarin-bildredigering.blogspot.com/har försökt att trixa, men kan inte fixa!
    Joo,jag såg hur de var...
    Gå in & redigera Inlägget...Dra ned pekar'n dit du kan & börja radera uppåt...
    Det får jag göra ibland oxå
    Se upp bara så du inte raderar för långt *hihi*
  • Fru annmi
    guild skrev 2009-02-18 12:07:54 följande:
    gulle dig
    *Hihi* ...Sträcker lite på mig...
  • Fru annmi
    guild skrev 2009-02-18 12:11:52 följande:
    ...det ska du
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?