Inlägg från: Fru annmi |Visa alla inlägg
  • Fru annmi

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Vaniljlatte skrev 2009-02-19 09:32:52 följande:
    jättekonstigt! kan man mejla blogger om det tro?
    Nuu j
  • Fru annmi

Èee..Mitt inlägg 2536 är ju tomt ..Jajja,nåja...
    Jag rättade till de iallefall Jösses fick ju ♥ snörp ju ...
    Jag gjorde så att jag skrev ett nytt inlägg & DÅ kom alla ...

Vaniljlatte skrev 2009-02-19 09:50:47 följande:
    Vaniljlatte skrev 2009-02-19 09:41:32 följande:
    hittade! man måste våga klicka lite här och där också ..
    Bra
  • Fru annmi
    Vaniljlatte skrev 2009-02-19 10:01:45 följande:
    tjohoo! jag kunde.. och det såg rätt bra ut, men jag tog bort det. Det var för svägerskans skull jag ville lära mig det Dagens outfit och grejer ni vet...
    Kul ...
    Blogg skrev 2009-02-19 10:10:15 följande:
    Fru annmi - har du gjort något utan att förhandsgranska ;)
    I inlägg Nr 2537 här över ser du att ja fixade de ...
    Men jösses sååå'n ♥ Snörp ja' fick!!!
  • Fru annmi
    Hilti skrev 2009-02-19 10:16:27 följande:
    Hopppar in igen med en fråga. Nu har jag lyckas få in 3 kolumner i min blogg. Nu undrar jag hur man får bort den stiplade linan (ser ut så här:-------------------) under varje inlägg, och under varje gadget?
    Ett enkelt sätt är ju att gå in & ändra i teckensnitt & färger & göra dem vita
    Då du har vit botten,men...Tror att ev det även försvinner runt bilderna är osäker ...
  • Fru annmi
    Hilti skrev 2009-02-19 10:34:48 följande:
    Å tack...  det blev borta
    Vasegooer...
    Fiiin blogg du har & de där på alla ♥..Ser ju såå gôtt ut ...
  • Fru annmi
    Vaniljlatte skrev 2009-02-19 13:50:15 följande:
    Det är sant!!Wiieee!
  • Fru annmi
    isseq skrev 2009-02-19 21:32:23 följande:
    Hallå där alla bloggare, vilken rolig tråd, jag hakar gärna på såhär efter 260 sidor inlägg .Började blogga förra året så jag är ganska rookie. Därför känns den här sidan väldigt rätt måste jag säga. Kul att kolla in alla andras bloggar också, vad duktiga ni är.Ha det gott! Nu ska jag kolla på Criminal Minds som givetvis är pausad på digitalboxen. Vilken fantastisk uppfinning, I love IT.issemisse.blogspot.com/    Kolla gärna min blogg och kommentera
    Hallå hallå....
    Fiiin blogg
    Bebis skrev 2009-02-19 21:33:59 följande:
    men alltså. Är det bara jag som hamnar på bloggers hemsida när jag klickar på blogspot.com?
    Samma här
  • Fru annmi
    dags att ta det lugnt skrev 2009-02-19 22:10:15 följande:
    Hjälp vad är det för fel?????????Alla inlägg är borta, det enda som syns är bloggarkiv, om mig och google annonser!fattar ingenting, har inte mixtrat med några inställningar alls, har gjort ett inlägg i morse och då gick det bra.sussishem.blogspot.com
    Syns såå fint såå..
    listoplisto skrev 2009-02-20 06:58:10 följande:
    Allt verkar vara som det ska? Ibland är det segt på blogspot, då kan det hänga sig när bloggen ska ladda in alla prylar i sidomenyerna. Men det är inte försvunnet för det, bara lite... sömnigt
    Mitt försvann ju igår helt & hållet...Inte ens de här inne såg mina inlägg...
    Då gjorde jag ett nytt inlägg & då kom alla Tbx ....
  • Fru annmi
    Carisma95 skrev 2009-02-20 10:15:58 följande:
    Min sambo sa också att han inte kunde se inläggen på min sida igår. Bara sidkolumnerna.Trots att allt såg ok ut när jag SJÄLV gick in.blogspot som krånglar säkert....
    Ok...Jaa,de kan de ju va'
    Men efter att jag gjorde ett nytt test inlägg så..Har de fungerat
  • Fru annmi

dags att ta det lugnt skrev 2009-02-20 11:20:10 följande:

Idag verkar allt funka, än så länge Blogspot kanske har sportlov Tack för alla svar!
    Såå skönt..
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?