Inlägg från: Fru annmi |Visa alla inlägg
  • Fru annmi

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

MelinaRoos skrev 2009-03-09 12:57:41 följande:
    Det löste sig... tack så mycket för hjälpen
    Jaa va' Bra ......
    Missade detta inlägget förut ...*Blogga mer* Ha de...
  • Fru annmi
    mrsbygg skrev 2009-03-09 22:55:06 följande:
    jo har den vit just nu. inte orkat fixa me layouten nå mer..1680x1050?? jisses va har du för jätte skärm hehe
    Jag har 1280x1024 & alla ja tassat på ser Normala ut ...
  • Fru annmi
    busbajsen skrev 2009-03-10 10:31:06 följande:
    Hur gör jag för att en länk jag bifogat blir klickbar?
    Markera namnet Ex Anna (Blåmarkera de) Sedan trycker du på den lilla ikonen som ser ut som en länk...Skriv i webbadressen & klart
  • Fru annmi
    busbajsen skrev 2009-03-10 11:21:01 följande:
    Fick det och funka. Det var ju jätte lätt. Jag är verkligen en nybörjare, men då är det tur att man har vänner som er.
    Va' Bra ...
    Jaa,denna tråden är SkitBra!!!! *Hihi*....
  • Fru annmi
    godisgalen skrev 2009-03-10 12:02:03 följande:
    Å vad många fina bloggar.....Jag är alleles ny i bloggvärlden så jag kan inte så mycket, men vill mer än gärna lära mig.....är det nån som har nå bra kom igång tips?här är min blogg....mylifeislikeahappyrose.blogspot.com/
    Tjaa...En Header...Där ditt namn nu står & ev nu Bakgrund
    Här finns söta:
    www.thecutestblogontheblock.com/

Byt till Minima först,om du vill ha en härifrån...

Detta lägger du in i gadget vid layouten
    Tryck där gadget & sedan htmlkod & deras kod..Klart!
  • Fru annmi
    godisgalen skrev 2009-03-10 12:02:03 följande:
    Å vad många fina bloggar.....Jag är alleles ny i bloggvärlden så jag kan inte så mycket, men vill mer än gärna lära mig.....är det nån som har nå bra kom igång tips?här är min blogg....mylifeislikeahappyrose.blogspot.com/
    Fiiint.......
  • Fru annmi
    tina1976 skrev 2009-03-11 20:10:53 följande:
    Har precis hittat till denna tråd:) Toppen!!Jag undrar om någon vet hur jag gör så att jag kan ha en signatur i varje inlägg. Jag har fixat en signatur på www.mylivesignature.com/ och jag har fått in den i ett inlägg men jag vill att den automatiskt kommer in.Tacksam för svar!! / Tina
    Du går till inställningar & sedan Formatering & där Mall för inlägg
  • Fru annmi
    tina1976 skrev 2009-03-11 20:25:18 följande:
    Fick precis svaret och har fixat det!! Tacktack!!
    Ok..Bra ....
    MelinaRoos skrev 2009-03-11 21:40:42 följande:
    Hej hej,Kolla gärna in min blogg och säg vad ni tycker....precis börjat blogga och har massa att lära... jag börjar med att lägga in inlägg... alla konstiga ord för allt får jag ta allt eftersom...men förklara gärna det här med att "pinga" det man skrivit. Vad jag förstår kn man få fler läsare att hitta ens blogg??kika in hos mig:melinablogg.blogspot.com
    Fiin....
  • Fru annmi
    HjärtatAlicia skrev 2009-03-12 10:22:54 följande:
    Nu har jag kommit en bit med layouten på sidan.. har inte så jättemkt tid över till det med tanke på att jag har en 15 dagar gammal dotter :P Hur lägger man in egen signatur? Hr provat genom inställningar - formatering men när jag lägger den där så hamnar den överst i inläggen och den går inte att flytta ner??!!Vad tycker ni annars om bloggen?prinsessanojag.blogspot.com
    Jaa men om du sedan skriver ditt inlägg över signaturen borde de ju gå...
    Inte riktigt mina färger,men...Fiin..
  • Fru annmi

två små skrev 2009-03-12 14:27:34 följande:

Härlig tråd, favorit direkt!Jag har ändrat min bakgrund, hade helvit, enkel och väldigt stilren förut. Var egentligen helnöjd med den, men tänkte testa nytt ändå.. Vad tycker ni?har på prov idag, kanske ändrar tillbaks ikväll?malinsord.blogspot.com
    Jättefiiin.....
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?