Inlägg från: Fru annmi |Visa alla inlägg
  • Fru annmi

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

MelinaRoos skrev 2009-03-09 12:57:41 följande:
    Det löste sig... tack så mycket för hjälpen
    Jaa va' Bra ......
    Missade detta inlägget förut ...*Blogga mer* Ha de...
  • Fru annmi
    mrsbygg skrev 2009-03-09 22:55:06 följande:
    jo har den vit just nu. inte orkat fixa me layouten nå mer..1680x1050?? jisses va har du för jätte skärm hehe
    Jag har 1280x1024 & alla ja tassat på ser Normala ut ...
  • Fru annmi
    busbajsen skrev 2009-03-10 10:31:06 följande:
    Hur gör jag för att en länk jag bifogat blir klickbar?
    Markera namnet Ex Anna (Blåmarkera de) Sedan trycker du på den lilla ikonen som ser ut som en länk...Skriv i webbadressen & klart
  • Fru annmi
    busbajsen skrev 2009-03-10 11:21:01 följande:
    Fick det och funka. Det var ju jätte lätt. Jag är verkligen en nybörjare, men då är det tur att man har vänner som er.
    Va' Bra ...
    Jaa,denna tråden är SkitBra!!!! *Hihi*....
  • Fru annmi
    godisgalen skrev 2009-03-10 12:02:03 följande:
    Å vad många fina bloggar.....Jag är alleles ny i bloggvärlden så jag kan inte så mycket, men vill mer än gärna lära mig.....är det nån som har nå bra kom igång tips?här är min blogg....mylifeislikeahappyrose.blogspot.com/
    Tjaa...En Header...Där ditt namn nu står & ev nu Bakgrund
    Här finns söta:
    www.thecutestblogontheblock.com/

Byt till Minima först,om du vill ha en härifrån...

Detta lägger du in i gadget vid layouten
    Tryck där gadget & sedan htmlkod & deras kod..Klart!
  • Fru annmi
    godisgalen skrev 2009-03-10 12:02:03 följande:
    Å vad många fina bloggar.....Jag är alleles ny i bloggvärlden så jag kan inte så mycket, men vill mer än gärna lära mig.....är det nån som har nå bra kom igång tips?här är min blogg....mylifeislikeahappyrose.blogspot.com/
    Fiiint.......
  • Fru annmi
    tina1976 skrev 2009-03-11 20:10:53 följande: