• Polargirl

Vilken hushållsmaskin kan du inte klara dig utan?

Har inte tagit med tvättmaskin, torktumlare, torkskåp, mangel och centrifug, för även om man inte har tillgång till dessa maskiner i hemmet brukar de finnas i gemensamma utrymmen.

I tried sniffing Coke once but the ice cubes got stuck in my nose.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken hushållsmaskin kan du inte klara dig utan?
  • Bam

Diskmaskin, dammsugare, mikrovågsugn och brödrost är saker jag inte skulle klara mig utan.

Innan du gräver en grop så bör du ta mått på dig själv.
  • Fruen fra Norge

Diskmaskinen. Även om det skulle bli rätt jobbigt med fem barn och 11 hundar utan dammsugare så hatar jag värkligen att diska

• Caranlachiel

Dammsugaren. Jag diskar hellre för hand än går och moppar och borstar golven hela dagarna...

Vecka 30 - and counting! (BF 21 mars)
  • RosaGris

svårt att välja mellan kaffe och dammsugarn´... dammsuger varje dag här men kaffe dricker jag minst 2ggr så det fick bli kaffet..

• Polargirl
    RosaGris skrev 2009-01-05 08:55:17 följande:
    svårt att välja mellan kaffe och dammsugarn´... dammsuger varje dag här men kaffe dricker jag minst 2ggr så det fick bli kaffet..
    Kaffe kan man ju fixa utan kaffebryggare, vet du! Med sån där tratt och ett vanligt filter. Luktar så mysigt då också, för kaffedoften sprider sig liksom överallt. Glad
  • Sniglar och Krut

Dammsugaren, diskmaskinen och matberedaren.

Det är inte så ensamt här uppe på toppen som ni där nere vill tro
  • Polargirl

1) Dammsugaren - har katt så dammsugaren är ovärderlig!
    2) Diskmaskinen - skönt att slippa stå och greja med disk när man jobbat hela dagen!
    3) Matberedaren - allt går så snabbt och det blir så pass bättre än att göra det för hand!
    4) Vattenkokaren - snabbt och energibesparande!

• ymmeL

Dammsugaren, diskmaskinen och micron.

Svar på tråden Vilken hushållsmaskin kan du inte klara dig utan?