• Polargirl

Vilken hushållsmaskin kan du inte klara dig utan?

Har inte tagit med tvättmaskin, torktumlare, torkskåp, mangel och centrifug, för även om man inte har tillgång till dessa maskiner i hemmet brukar de finnas i gemensamma utrymmen.

I tried sniffing Coke once but the ice cubes got stuck in my nose.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken hushållsmaskin kan du inte klara dig utan?
  • Polargirl

Ingen som inte klarar sig utan en glassmaskin?!?! Förvånad

I tried sniffing Coke once but the ice cubes got stuck in my nose.
  • AEL
    Anna Paulita skrev 2009-01-05 23:44:27 följande:
    Det stod mellan diskmaskin och dammsugare, men ioch med att det går att diska för hand men det inte känns helt rent och fräscht att bara soppa valde jag dammsugare!
    Fast man lär väl å andra sidan både sopa och torka golven så nog tror jag att det blir rent :)
  • Mandi74

Dammsugaren, inget svårt val alls.

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • AEL

Folk i det här landet är verkligen städtokiga.. :P

Själv valde jag mellan Diskmaskin och Mikrovågsugn bara för att jag är såååå lat! ;) Det blev dock Mikrovågsugn bara för att det är så otroligt praktiskt!

Funderade även på vattenkokare och brödrost men båda dom sakerna löser ju mikron så även därför jag tog mikron :)
    (man har ju iof en spis och ugn men det går ju inte alls lika snabbt(av nån anledning så har man inte så mycket ork precis när man ska göra mat))

• MysTic PrincesS

Diskmaskinen.. mitt allt, min vän som jag ej klarar mig utan (nämner även min tvättmaskin så den inte blir svartis )

♥ Ljuset i mitt liv är mina underbara söner ♥
  • Susanne905

Centraldammsugaren helt klart med två katter och stora ytor! Resterande produkter gör livet lättare men jag skulle klara mig utan dem.

• ludenben

Diskmaskinen... vem fan vill handdiska??

• Esthery

Dammsugare och diskmaskinen skulle ja inte klara mig utan men valde dammsugaren då jag hellre diskar för hand är går och sopar med en sopborste i hela huset.

Svar på tråden Vilken hushållsmaskin kan du inte klara dig utan?