• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

RååSa BuBBlan skrev 2009-01-09 19:53:23 följande:
    Blev lite längre avbrott än planerat Bubblan blev väldans trött och sover nu så sött.. Å gubben ringde precis, han har landat i sverige *mamman glad*Så nu ska man korka upp en flaska rött och sen ska vi kolla Molosar tågedder   Pappan ska få vara med och välja denna gång nämligen
    Hej vännen

Blir det en Molo vår igen??

Själv måste jag säga att jag gillar väldigt mycket av deras kollektion nu. Har redan kläder på väg hem
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-09 19:56:46 följande:
    Å men heeeeeeeej på dig!!! *saknat massor*Å ja!! Det blir MOLO MOLO MOLO å bara MOLO denna vår Vad har du köpt?   Allt bra med er annars?
    Vad kul!
    Jag har på väg hem en Hangartröjan till P och ett bubbelgum linne, sen kanske jag har en dalmatiner tröja till M på väg oxå , om nu Annacill får tag på nån. Den hade tagit slut precis när jag la min order.
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-09 20:01:16 följande:
    Fiiiina grejer!! Jag har en lista på sisådär 45 plagg just nu jag vill ha, får se om gubben hjälper mig att fylla på eller dra av  
    Oj det var inte dåligt. Så många plagg kommer jag nog inte upp i men några fler blir det. Sen måste man ju kolla lite på andra märken oxå, du vet ju hur jag är
    Nova Star säger jag ju aldrig nej till
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-09 20:08:11 följande:
    Undrans om jag kommer falla för NS nån gång?   Iofs skulle vi behöva ett par jeans iallafall å inte bara mysis bysser
    hihihi nä de har väl inte varit din grej men jeansen är ju underbara.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2009-01-09 20:15:40 följande:
    Go kväll tjejer!ÄR det denna tråd som gäller nu?
    Halloj working mom

Japp nu hänger vi här.
  • jompa
    isold2003 skrev 2009-01-09 21:11:44 följande:
    Nu fick jag äntligen iväg en Moloorder Det blev hangarer, dinosar och jeans till storkillen från Annacill
    Fina kläder han kommer få
  • jompa
    isold2003 skrev 2009-01-09 21:19:05 följande:
    Mmm, måste ha ett bubbelgumlinne till lillkillen också. Såg att du beställt ett sånt
    Ja hoppas på leverans på måndag

Nu håller jag bara tummarna för att Annacill får fram en dalmatiner tröja till mig.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-01-10 07:55:13 följande:
    Godmorgon...zzz..Liam vaknade kl 05.38 när gubben stökade iväg till jobbet, tog in honom till mej, sen låg han och sparkade på mej t kl 7, gick upp gav han välling och sen somnade han igen. Hade hoppats på lite sovmorgon idag men inte då.Idag står shopping med mamma på listan, ska bli sååå mysigt.
    God morgon.

Ja lite sovmorgon förtjänar väl alla på helgen.
    Kul med shopping, är det danskt som ska handlas?
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-01-10 08:00:48 följande:
    Jaaa, det blir det nog Ska förbi bombom och hoppas dom fått in Molo nyheter, annars blir det nog rea shopping, hoppas få tag på en lurv jacka.Fast det blir nog lite odanskt också, måste bunkra upp med byxor och sånt nu när det snart är dags för dagis.
    När börjar Liam på dagis?
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-01-10 08:02:56 följande:
    Han börjar nu i mars.
    Ahh det är ju snart. Är det dags då för dig att börja jobba för fullt?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12