• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

God morgon.

Idag blir det shopping för min del, men inte danskt och inte kläder. Nu ska dottern få lite möbler till sitt rum, äntligen. Så Ikea och Mio står på besökslistan.

• jompa
    ängeln83 skrev 2009-01-11 08:25:21 följande:
    Morning Men möbel shopping är ju inte heller fel Vad ska det bli för möbler då?
    Hon ska få en fotölj och sen nån möbel till förvaring av leksaker. Vill kolla på Mio då jag helst inte vill ha Expedit hyllan från Ikea, även om det är skitbra men sonen har den så jag vill ha nått annat i Ms rum.
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-11 08:25:27 följande:
    Ikea e så mysigt!!
    Ja det är mitt andra hem
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-01-11 08:33:09 följande:
    jompaFunderar också på att köpa en fåtölj till Liams rum, fast nu fick han ju en sacco säck i julklapp som han äääälskar.M, expedit hyllan är praktiskt men sååå tråkig, verkligen nåt som finns i nästan allas hem Jag gillar skåpen som vi köpte till Liams rum, slukar hur mycket leksaker och sånt som helst.
    Vad är det för skåp?

Ja den är lite tråkig den hyllan men som du säger väldigt praktisk och finns i alla barnrum nästna
    Mio har en som är fin, men jag vet inte om den räcker.
  • jompa

Har de tagit bort luvan på Molos lurv nu i vår?

• jompa
    ängeln83 skrev 2009-01-11 08:44:24 följande:
    Dom här skåpen, perfekt om man dessutom inte vill se alla leksaker, sen har vi ju backar under också som slukar en massa, perfekt att bara slänga i alla leksaker och skjuta under.
    Ja de där är fina, har ni nån form av back inne i skåpen oxå eller?
    Vilken avdelning hittar man dem på?
  • jompa

God kväll tjejer.

Shoppar ni upp all Molo

• jompa
    ängeln83 skrev 2009-01-11 19:50:53 följande:
    Slängde in några bilder i BT på fiiiiiiina outfiten idag
    Vilken snygging!
  • jompa
    SmillaMilla skrev 2009-01-11 19:52:44 följande:
    Åhhhh vad kul! Jag vill också ha en bee, kanske man skulle byta it maclaren till en bee.
    Vad har ni för Maclaren? Är det en typ paraplyvagn?
  • jompa
    SmillaMilla skrev 2009-01-11 20:02:12 följande:
    ja vi har en maclaren techno xt. Den är perfekt! Liggläge, suflett som är utfällbar, inbygd solskydd... Faktiskt bra vagn, men lite sugen på att testa en bee.
    Mmm funderar på att köpa en sån senare i vår, då vår lilla tjej snart kommer sluta sova på dagarna och den är ju liten och smidig.
    Vi har oxå en cam just nu men den används ju väldigt lite. Men jag kommer aldrig sälja den i alla fall
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12