• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Helle skrev 2009-01-10 08:49:49 följande:
    God morgon!Här är både manne och jag dåliga, men barnen friska så det blir nog en härlig dag OT men hur är Nova Star i modellerna, jag tänker på Denim Raw Red och Denim Raw Light. Sonen har ju inga NS än men efter era lovord här så tänker jag ju att han måste få åtminstone ett par. Passar 104 en 1 m kille el ska man ta större? Behöver hjälp m a o
    Om jag inte är helt fel ute så ska RAW Light vara en aningen större i modellen, bredare liksom.
    Jag skulle tro att 104 passar de är ganska rymliga i storlekarna.
  • jompa
    loveliva skrev 2009-01-10 09:28:14 följande:
    Nu när du är här ska jag säga att din lille är såååååå fin i dalmatinerna !!!!! Såg honom i bt Sååå fina färger !Hur gammal är han nu ? Såg att han står upp själv JAg ska nog inte shoppa nånting idag....Beställde en Bugaboo Bee i går, så ska nog ha köpstopp ett par dagar iaf
    Jasså du ger dig på en Bee nu oxå
  • jompa
    loveliva skrev 2009-01-10 09:58:43 följande:
    Hilda är 11 mån nu. Går för fullt här hemma Det blir en råååååsa Bee. Har en röd suflett också
    Vi hade en Bee i somras men sålde den. Var inte så förtjust i den alls.
  • jompa
    Preggi skrev 2009-01-10 10:01:44 följande:
    Godmorgon!Shoppas det molo för fullt här idag?
    Hallå.

Fina fina M i fina byxor.
  • jompa
    loveliva skrev 2009-01-10 10:16:19 följande:
    Ojdå. Hoppas jag gillar den......Vad var det du inte gillade med den ?
    Ja vi tyckte den vara hård, eller hur man ska förklara och sen lite ranglig och dålig broms, värdelös suflett. Visst den är mindre än cammen men gillar ändå den bättre.
  • jompa
    Preggi skrev 2009-01-10 10:30:53 följande:
    Tack så mycket
    Japp allt är bra med oss. Själv då? Mycket på jobbet just nu?
    Vi är nästan klara nu så det börjar lugna ner sig.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2009-01-10 11:51:14 följande:
    Jag ska samla in lite pengar via T och sen när min lön kommer och ta en runda på stan tror jag. Är så sugen på en liten suit med rosa kantband till ev framtida bebbar Tror också de kommer sälja slut i butikerna snabbt så där för känns det trist att behöva vänta men jag måste hejda mig lite nu. Tur att det finns IRL-butiker som inte har webbshoppar
    Ja vi måste ta en runda på stan när lönen kommit. Måste ju till Änglarna bla.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2009-01-10 12:34:49 följande:
    Gambia- hittade nu en bra sida om sånt. Är bara intressant att se hur barn utvecklas. Min N surrar mycket men inte så begripligt. Men det kommer nog
    Inget man ska oroa sig för. P pratade och pratar ju massor, ibörjan helt obegripligt, så länge de förstår vad du säger så är det ingen fara.
  • jompa
    snigelina skrev 2009-01-10 12:14:25 följande:
    Woho, nu har jag beställt lite molosar hos eleraff
    Får du upp några bilder, jag får bara namnet men kan inte se bilderna.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2009-01-10 12:42:52 följande:
     N kan typ 2 kroppsdelar Han kommer nog inte få en "godkänd-stämpel" i baken. Verkar lite löjligt att de redan kollar så noga. Ok när de är 3 år kanske men vid 18 månader??
    Mira var på denna kollen nu i julas och vad jag förstod fick hon godkänt på allt men de frågar ju bara om de kan säga åtta ord och svarar man ja så blir de ju godkända, det är ju inget de direkt kan kolla.
    Sen blir många barn inte så medgörliga heller när de kommer dit.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12