Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

ängeln83 skrev 2009-01-09 16:18:58 följande:
    Denna kan jag nog tänka mej, hoppas det kommer till baby också, för 349 kr ger jag bara inte för en t-shirt.www.prinsesserogpirater.dk/images/080109%2006...
    den va cool, synd att den troligtvis inte kommer i flickigare upplaga
  • gosmamman

Godmorgon!

preggi- Söööta M i BT, vad fin hon var i kläderna och såmycket hår hon börjar få nu.

• gosmamman

seadwarf-fin kombp med småfolk och pop på lillan

smillamilla-jättefint med pingviner och prickar ihop

• gosmamman

Gokväll- kikar in en snabbis, måste plugga till redovisning på ons.

Jag blev helt såld på klänningen som LA woman håller i BT,kan man se den i nån shop på bättre bilder?

hundklänningen och hund tröjamed gul prickiga ärmar var också fin.

• gosmamman
    trunken81 skrev 2009-01-12 21:00:57 följande:
    Ja den klänningen var också toookfin..jag har fått värsta klänningdille nu...
    gosmamman skrev 2009-01-12 21:10:56 följande:
    Toppen
    SHITvad fiiin den var, som en ny upplaga av det undebara 50-tals motivet som jag äääälskar, och fiiint med stjärn leggins till
  • gosmamman
    Tjollabolla skrev 2009-01-12 21:07:11 följande:
    Ja jag är likadan. Jag blir så irriterad så det är inte sant! Medans sambon istället har en viss tendes till att börja busa med honom istället, sen blir jag sur för det med Vi måste oxå "hålla fast" Milo, annars ger han inte sig. Får man bara ett bra grepp så man kan hålla honom någorlunda stilla så somnar han sen på kanske 30 sekunder. Helt sjukt. från gallskrik till stensova liksom! Låter hemskt med "Hålla fast" men vad gör man.... Sen vi bytte säng så kommer M in till oss på nätterna, sen ligger och pillar på mig hela tiden. Ska ligga uppe p mig, på armen, ha nappen, sparkas och traggar. Man blir knäpp! Sen somnar han om strax innan klockan ringer och är sen nästan omöjlig att väcka...
    Jobbigt, låter som bebben får behålla sin spjälis till sommaren som planerat. Hon kommer bli skitbråkig när hon kan gå ur själv (hon kan nu med men gör det sällan, e nog för jobbigt). Om hon fårkomma in till oss nån natt så ska hon också ligga uppepå mig, skit drygt!
  • gosmamman
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-12 21:31:20 följande:
    Sanerat efter Bubblans tuschpennemardröm OCH lyckats få ner min Molo lista till under 9000.-   OCH hoppa 5 Molo tröjor OCH lagt ut mer på T..  Shit!! Snacka om effektiv mamma Händer här då?
    OH MY!!!! 9000!!!!!! Är det bara till bubblan då? Förvånad
  • gosmamman
    lillronya skrev 2009-01-12 21:38:54 följande:
    Det var ju en bild på en klarröd tröja och i beskrivning stod det röd. Attan vad trög jag är som inte fattade att den var rosa eller lila eller brun...
    THEA och Grodan skrev 2009-01-12 21:39:38 följande:
    Du menade nog en annan tröja, hon kanske är färgblind?!?
    får man fråga vilken shop som strular?
  • gosmamman
    lillronya skrev 2009-01-12 21:41:55 följande:
    Hippokids
    ok, brukar det strula där eller?
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-12 21:40:38 följande:
    Yes! Men den va först på 13 så jag tycker jag lyckats riktigt bra   Och sen är det både kläder tills nu och sen till sommaren i lite större, samt lite ytterkläder och med dom drog det iväg rejält!!
    ok, då har du minskat ner en hel del iaf.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12