Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

RååSa BuBBlan skrev 2009-01-12 21:46:00 följande:
    Ja, men svårt va det!!! Å jag har nu bara tre ynka suits på listan, det är jag mäkta stolt över!! Det blir nog de sista suitsen till Bubblan, sen är det väl pott träning till sommarn å sånt..
    Det är ju sååå gulligt med suit, men här är dom ett minne blott *saknar*. Vi har en ynka katvig suit i lådan som får vara finpyamas om vi ska åka bort någonstans och pyamas behöver åka på vid sena kvällar.

Men min syster går på en veckas övertid så hennes bebis ska minsann få suits
  • gosmamman
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-12 21:56:42 följande:
    Mmm.. de e ju det *älskar*  Å du har ju en bebis snart att shoppa åt då ju!! *avis*  Hoppas mina syrror skaffar barn snart
    hehe, du kan ju alltid hålla tummsen :oD

Godnatt på er damer, sov gott
  • gosmamman

Hallå i tråden!

Tar pluggpaus innan jag ska hämta barnen på dagis.

LA woman- guud så sötdin tös var i nya klänningan (vad kallas printet?) Även randiga hundar var jätte fräch.

Min sambo kom hem och chockade mig idag, han hade ett ärende i västerås och då gick han in på moa&max oxh köpte en varsin VV klänning till töserna på rea.

Dom var inge speciella, men jag tyckte det var bra ändå. Det var deras enkla bommuls klänningar utan ärmar med ficka på magen, en röd till bebben och vinröd till storasyster.

• gosmamman
    katarina118 skrev 2009-01-13 13:04:01 följande:
    okidokibarnklader.e-butik.se/kan man ha denna på en kille eller är de mera som en klänning???
    Jag tycker den är en klänning och personligen skulle jag inte sätta den modellen på pojke,men det är ju en smaksak.

Kanske dyker det printet upp i flera modeller, borde komma en tröja.

En flicka i bt har den på sig, kolla där. 
  • gosmamman
    Magda78 skrev 2009-01-13 13:28:48 följande:
    gosmamman skrev 2009-01-13 13:25:54 följande: Gullig sambo - alltid roligt/trevligt med överraskningar!
    maugu skrev 2009-01-13 13:29:01 följande:
    Hej,hej!Vilken fin sambo och vilken bra smak-lyllos dig Och klart du måste pausa och hälsa på i tråden!!
    Ja, t,o,m han har sina goda sidor. Det var ju presenter till barnen men känns som present till mig Skrattande
  • gosmamman
    maugu skrev 2009-01-13 13:43:45 följande:
    Precis-så tolkade jag det oxå när maken hivade fram kortet och köpte ett par skitdyra kattbyxor i velour till lilltjejen Det var så att säga en present till mig, att han vet hur kul jag tycker detta är
    LA Woman skrev 2009-01-13 13:44:04 följande:
    Vilken härlig bild!!!! Fångad i flykten
    LA Woman skrev 2009-01-13 13:44:04 följande:
    Vilken härlig bild!!!! Fångad i flykten
    Det är extremt sällan gubben handlar till barnen, ffa svensk/danska det har jag bestämmt att det är min bit. Men ibland hotar han med att ta över barnklädes inköpen så fårjag köpa bildelar eller pellets istället Fundersam. Fast det skulle aldrig gå igenom.

fast nu var det länge sen vifick paket i lådan och det har han nog märkt också.

Nu måste jag åka o hämta barnen.  

Bye  bye    C U
  • gosmamman

Gokväll!

Råååsa bubblan- ud vad massa fin shoping du bjuder på i bt! Jag älskar ljusgul/vitbubbel med rosa kanter! Passar den tröjan ihop med rosa/vitbubbel medgröna kanter byxerna?

• gosmamman
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-14 21:16:12 följande:
    go kväll Å nog kan man ha dem ihop!! Fint och mixa bubblorna tycker jag
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-14 21:17:01 följande:
    de måste vara LLM tror jag, många fina bilder
    Tack!

Fina dino bysser i BT också, kommernån sån tröja med stjärn ärmar?skulle vara snyggt på systerssonen
  • gosmamman

Gud vad jag tycker svarta/vita stars är fina, ett par såna leggins och rockabilly klänningen är helt klart med på min önskelista. Det är precis bebben stil om vi ska göra avstickare från min småfolk/brun smak.

Fundilerar även på en kortbent suit i gul/vit bubblor för kortbent suit ärinte såååå jobbigt fast man slutat med blöja. Men det är nog för puttinuttigt på bebben.

JAAAA gul bubblor på stortjejjen som passar bra i flickigt om det kommer i klänning så kan bebben ha rockabilly klänningen, då går dom imolo och gult iaf. När jag nu kan ha råd med det.

Måste säga att molo får mitt gillande mer och mer Generad

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12