Vi som shoppar danska barnkläder del 12
Men min syster går på en veckas övertid så hennes bebis ska minsann få suits
Hallå i tråden!
Tar pluggpaus innan jag ska hämta barnen på dagis.
LA woman- guud så sötdin tös var i nya klänningan (vad kallas printet?) Även randiga hundar var jätte fräch.
Min sambo kom hem och chockade mig idag, han hade ett ärende i västerås och då gick han in på moa&max oxh köpte en varsin VV klänning till töserna på rea.
Dom var inge speciella, men jag tyckte det var bra ändå. Det var deras enkla bommuls klänningar utan ärmar med ficka på magen, en röd till bebben och vinröd till storasyster.
Gokväll!
Råååsa bubblan- ud vad massa fin shoping du bjuder på i bt! Jag älskar ljusgul/vitbubbel med rosa kanter! Passar den tröjan ihop med rosa/vitbubbel medgröna kanter byxerna?
Vilken shop har fåttin absolut mest molo att kika på?
Gud vad jag tycker svarta/vita stars är fina, ett par såna leggins och rockabilly klänningen är helt klart med på min önskelista. Det är precis bebben stil om vi ska göra avstickare från min småfolk/brun smak.
Fundilerar även på en kortbent suit i gul/vit bubblor för kortbent suit ärinte såååå jobbigt fast man slutat med blöja. Men det är nog för puttinuttigt på bebben.
JAAAA gul bubblor på stortjejjen som passar bra i flickigt om det kommer i klänning så kan bebben ha rockabilly klänningen, då går dom imolo och gult iaf. När jag nu kan ha råd med det.
Måste säga att molo får mitt gillande mer och mer