Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Gokväll!

Liljan- är du här? Vad var det för opassande bilder på rockabilly klänningen?

• gosmamman
    trunken81 skrev 2009-01-24 19:34:53 följande:
    WOW! HUR gör du så fina tårtor!!!!!!!!!!!!!!
    Du är ju värsta konditorn ju Förvånad
  • gosmamman
    LA Woman skrev 2009-01-24 19:40:34 följande:
    Nja,inte överdriva nu men tack!
    du! jag överdriver INTE! Så coool tårta som din djungel tårta har jag nog aldrig någonsin sett tidigare.
  • gosmamman
    Duntoffla skrev 2009-01-24 20:04:30 följande:
    Kolla på sidan 1004. Det råder delade meningar vad som händer mellan mannen och kvinnan på bilden
    ok, nu förstår jag!
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-24 20:11:08 följande:
    JA DOM ÄR VERKLIGEN HOPPLÖSA!! Sååååå EGO EGO EGO är dom i den åldern och man kan verkligen bli vansinnig Jag har verkligen psykbryt på dom allihopa idag, alla har fått varsin avhyvling!! Jag orkar inte gå efter alla i den här familjen och peka vad dom ska göra!!!*less idag*cerise/vit randiga med grön kant, blommiga med cerise/vit randiga ärmar, väderbrallorna och väderlinnet va det som är alldeles svartfläckigt Nu ska jag hoppa en suit!!!   *synd om mig nu*
    Fyyy, jag skulle bli gaaalen!
  • gosmamman
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-24 20:16:03 följande:
    Ja, jag är totalt galen kan jag lova och jag blir sällan arg!! Men idag är jag VANSINNIG Jag har varit hemma för länge helt klart, dom klarar inget själva nån utav dem.. Utan jag ska gå efter och nagga o nagga och plocka o plocka.. Nu är det slut med det!!! MAMMA GÖR UPPROR
    Hejja mamman!!! slå nu näven hårt i bordet en gång för alla och ge inte efter en tum!
  • gosmamman

ja det skulle nog få dom att tänka lite mer själva! Vad jobbar du med när du jobbar?

RååSa BuBBlan skrev 2009-01-24 20:22:31 följande:
    Japp! Nu är det nog!!  Dags för mig att börja jobba tror jag å låta dom ta lite ansvar själva Nu är handihand min  fina fina suiten!!
    Tjolla- Guuud så söt milo är i molo snickisar och rymd tröja
  • gosmamman
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-24 20:34:49 följande:
    gosmamman--- Jag jobbade på hotell med lite allt möjligt till jag sa upp mig 2005   Så ska jag börja jobba nu så vet jag inte vad det blir  men jag skulle vilja ha eget absolut
    någon speciell inriktning du har i tankarna?
  • gosmamman
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-24 20:46:08 följande:
    Jag förstår vad du menar.. Jag börjar nästan känna mig lite klaustrofobisk här hemma, jag får aldrig vara ensam ens 5 minuter, och aldrig göra en sak i taget.. Skulle vilja komma ut lite och stimulera kropp och själ en aning, inte så att jag inte vill vara med Ida, utan mer att jag mentalt behöver något mer ibland och även hon börjar vilja göra mer än bara vara med mamma hela dagarna.. Å tänk att starta upp något eget, fy va skoj!!
    förstår exakt!!!
  • gosmamman
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-24 20:40:45 följande:
    Nja.. kanske de kanske Man har ju sina intressen och så som lockar  
    jag anar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12