• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Gör ett litet avtryck

Åh, vill shoppa meeer Molo, synd att det ska vara så f-rbannat dyrt....

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-09 16:03:20 följande:
    Tack Guuuuud så jag e hoppingsugen nu alltså, men helst skulle jag vilja IRL hoppa nya Molosar å riktigt peta o klämma på dom ordentligt innan köp  *drömmer*
    ja IRL hade varit riktigt fint!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Hilti - är du här? 80 i vovvebodyn var inte så farligt stor på J trots allt!!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-09 16:06:02 följande:
    Mmm.. Vara i butiken vid öppning och alldeles färska nyupptagna Molosar i massor  *härligt*
    Färgerna är ju underbara, verkligen! Så glad man kan bli för "lite kläder", inte mkt som krävs, haha
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-09 18:35:36 följande:
    tror inte de kommer vovvar på junior pojk, sååååå himla ledsamt för pojkarna
    H ville så jättegärna ha en vovvetröja precis som lillebrors body... himla synd att det inte kommer...
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    jojoa75 skrev 2009-01-09 19:18:22 följande:
    slänger ut idag med 9 dagars tänkte jag. Funderade mkt fram o tillbaka om man skulle vänta till nästa månad, men njae nu åker dom! Ibland är det så svårt att välja när man ska lägga ut, hur länge o utrop.. medan vissa gånger är det hur enkelt som helst, extra velig just nu kanske..
    du som sitter med powern, vet du om man på något sätt kan få annan text, fettext, annan färg osv eller för att få det måste man göra varje annons för sig själv, som vanligt
    lillronya skrev 2009-01-09 19:38:56 följande:
    Godkväll i tråden!Värsta molohysterin idag också?Jättefina bilder i bt! Man blir liiiite sugen!!
    Godkväll! Sitter och längtar efter mer Molo, bodys och heldräkter med stjärnor t.ex
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Smultronhjärta skrev 2009-01-09 19:52:22 följande:
    Nova: Du får skriva det i htmlversion i powern isf
    är det nån inställning jag skulle gjort när jag laddade ner Powern första gången eller jag kan ändra det nu? ~noll koll~
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Smultronhjärta skrev 2009-01-09 19:57:35 följande:
    Ja du nu börjar det bli överkurs för mig..men jag tror inte att man kan ändra den inställningen i Powern men jag är inte säker. Däremot vet jag någon som skriver in sina auktioner på vanliga sättet på Tradera för att sen ändra texten till htmlversion och kopiera in den i powern. Ser helmysko ut så jag har inte vågat prova..än
    ok, får väl testa mig fram eller kolla med Tradera, tack i alla fall
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    jojoa75 skrev 2009-01-09 20:07:53 följande:
    nova76I powerlistern måste man använda html-kodning, jag gör det, men är inte så bra på det. Kan två stycken, men det finns ju såklart fler <font color="#FF0000">o så skriver du texten här innanför, den blir röd. Sen när du inte vill ha röd text längre skriver du </font color><b>så skriver du texten som blir fetstil, sluta fetstil skriv </b> 
    aha, så kan man egentligen göra en vanlig annons och sen kopiera det till powerlistern. Jag testade men det såg skumt ut och jag vågade inte ladda upp. Men jag ska testa igen! Tack!!!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    ängeln83 skrev 2009-01-09 20:14:27 följande:
    Är det någon som beställt nya Molo ifrån Matador än?Jag hajjar inte riktigt, mailade lite frågor innan och hon skrev att första leveransen skulle komma nästa vecka, men varför ligger det uppe på sidan nu?
    du skämtar? därför de inte har bilder... då ska jag minsann dra tillbaka min order, det kunde de väl meddelat??
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12