Inlägg från: Nova76
|
-
-
imorgon kan jag göra det, så finanikki2006 skrev 2009-01-09 21:36:45 följande:kan du inte fota, nyfikenja visst, haha!!lillronya skrev 2009-01-09 21:37:28 följande:Men du prova! Du vet var jag finns sen.
-
attsingen, kan det vara så att den kanske kommer i JR... hoppas, hoppas!Buttelina skrev 2009-01-09 21:38:02 följande:nä inte jättestor... det är 92 och den sitter perfekt på lillebror. liiite lång i armarna bara...
-
Hej!Helle skrev 2009-01-10 08:49:49 följande:God morgon!Här är både manne och jag dåliga, men barnen friska så det blir nog en härlig dag OT men hur är Nova Star i modellerna, jag tänker på Denim Raw Red och Denim Raw Light. Sonen har ju inga NS än men efter era lovord här så tänker jag ju att han måste få åtminstone ett par. Passar 104 en 1 m kille el ska man ta större? Behöver hjälp m a o
Har Raw light till Hannes i 98 och de är lagom. Han är 98 lång. Men 104 hade nog funkat också tror jag i alla fall. Ska du shoppa idag?Har det blivit någon Molo förresten?
-
men usch, vem var det som var på akuten? Är ni sjuka hela familjen? Hoppas ni kryar på er snart!!!Helle skrev 2009-01-10 09:52:50 följande:Jag ska försöka få tag på idag, men vet inte om det lyckas. Skulle va kul att testa dem när alla pratar som bra om dem Ingen Molo än. Satt på akuten igår flera timmar och sen var det bara att hämta ett barn hos farmor och försöka få i mannen som har influensa lite mat. Men det blir nog framöver. Vill vänta och kolla vad som kommer lite mer till jr först om jag ska matcha något. Men är sugen på lamm och bubbelgum.
-
Underbara bilder i BT! Barnen är ju såååååååååååå söta!!
Och kläderna fina också förståss!
-
men stackars dig.. hoppas det går över snart.... kram!Helle skrev 2009-01-10 10:17:31 följande:Det var jag Har haft såna magsmärtor i en hel veckan och sen kräktes jag på natten. Men de trodde det var magsjuka. Jag är tveksam då jag inte har kräkts mer än en gång och fortfarande har ont. Jag har ändå ätit som vanligt hela veckan, men men... vi får väl se ... Sorry för OT.
-
min ca 70-72 kille har 80 i byxorna och de sitter bra. Hade nog tagit 86 om jag var digMariaK skrev 2009-01-10 10:26:08 följande:Nova76: De byxerna som du har i din presentationsbild heter de Surf star Albin???? Finns inga bilder på matador därför jag vill dubbelkolla!!!!O vilken str ska jag ta tycker ni om min gosse är 77 cm lång nu. har tatt tröjan i 86.
Ja, de heter Albin Surf star -
Hej i tråden!
Ser att Eleraff börjat lägga ut lite bilderSka dock försöka hålla mig från att köpa mer och köpa i fysisk butik istället, tror jag. Vill ju klämma och känna lite!
-
Jag är sååå himla glad att Funkybaby har börjat ta in Molo!! Längtar tills det nya kommer in där!tinkerbell74 skrev 2009-01-10 16:23:32 följande:Å va jag avundas er som bor i städer med flera danska butiker... Här finns ju bara Batinki. Sportif som också sålde Molo, Katvig osv. har SLUTAT med barnkläder, jag började nästan gråta när jag upptäckte det.
Batinki har väl ganska bra utbud?