• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-01-18 21:04:32 följande:
    ingen som vet var man kan hitta dinosuiten i strl 92??
    mysgrodan hade den för ett tag sen, står att den kommer v 4 men man kan beställa den nu
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    GROD PRINSARNA skrev 2009-01-18 21:08:37 följande:
    nae e inte riktigt hemma med svenska kartan (skäms)usch stackars liten.. äre flunsan som härgar eller??
    jaaa, hade ni också det?

Barsebäck ligger i Skåne
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Buttelina skrev 2009-01-18 21:12:46 följande:
    tackar beställd och klar
    vad bra

Förresten om någon letar efter dalmatinersuit i stl 92 så avbeställde jag min på Funkybaby och jag ser att den fortfarande inte är såld
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

Godmorgon!

Tjollabolla skrev 2009-01-19 10:45:30 följande:
    Å Nu ringde B&R. Astronauit suiten är helt slut i 92 *snyft* Men jag har bokat en regnbågsanorak iaf *glad* Fiiin glad vårjacka!!
    Åh det lät fint! Finns det så att man kan se bild nånstans? Kommer den även i enfärgat?
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Nova76 skrev 2009-01-19 11:54:44 följande:
    Godmorgon! Åh det lät fint! Finns det så att man kan se bild nånstans? Kommer den även i enfärgat?
    läste vidare och hittade vad ni skrivit, då kommer den i mitten av feb, spännande! Hoppas det är några shoppar som tar in den
    Myggis skrev 2009-01-19 11:56:09 följande:
    Hoho, någon?1. Finns inte Molos nya regnbåge i långärmad body?2. På Molos lurvoveraller kan man väl vika upp muddarna så att det liksom blir vantar, men kan man göra det vid fötterna också?
    1 - ingen aning
    2 - nej
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Tjollabolla skrev 2009-01-19 11:58:02 följande:
    Ingen bild, kommer bara i regnbåge om jag fattade det rätt. Vill ha min nuuuu! Pju, nu har Milo och jag badat och fönat hunden. Kan ni tänker er så roligt han tyckte det var och så mycket hunden avskydde det Haha!
    påminnde den om MAT anorakerna? Skulle BoR ta in många? Har ett linne på g från dem
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

Ni som köpt JR Molo stjärnbyxorna (turkosa med olika färger på stjärnorna) hur är dessa i stl? Kan man dra åt dem i midjan??

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Nova76 skrev 2009-01-19 20:03:03 följande:
    Ni som köpt JR Molo stjärnbyxorna (turkosa med olika färger på stjärnorna) hur är dessa i stl? Kan man dra åt dem i midjan??
    förtydligande; hur långa barn och vilken stl har ni?
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Linnéa81 skrev 2009-01-19 20:10:56 följande:
    vet inte om dom svarta med vita stars på är typ samma stuk?dom med turkost nere och uppe och vi tog i sånt fall 104 till vår son(hans vanliga strl) han är typ 95-97 cm lång...vi hade dock ev kunnat ta 110 men dom hade nog blivit en aningen för förstora=)
    Tack!! Jag tror det är samma stuk. Då blir nog 104 bra här med tror jag. Kan man dra in dem i midjan?
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Linnéa81 skrev 2009-01-19 20:17:44 följande:
    hittar inget färdiggjort men dom går säkert att srätta lite och dra åt...fast vår son är rätt smal..många jeans ramlar av honom eller hasar ner men det verkar inte dessa göra=)
    låter ju bra! tack igen :)
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12