Inlägg från: saturnina |Visa alla inlägg
  • saturnina

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

är det någon som vet var jag kan köpa Molo byxor med pärlmönster i stl 86? Älskar dem!

• saturnina

var hittade du pärlplatteleggings förutom krumelur?

LA Woman skrev 2009-01-15 11:21:03 följande:
    God förmiddag tjejer Har redan hunnit shoppat idag Pärlplatteleggingsen gick nämligen inte att ombeställa i 140 så nu knep jag ett par på Krumelur till stortjejen Hon ska få en gul jeansklänning som blir kanon både till de tightsen och de med Sunset Blvd. Både jag och stortösen är nöjda! .-)
  • saturnina

Är det någon som vet hur de blågrå-rutiga Molo-tröjorna är i storleken (tasströjan var ju pyyyytteliten...)?

• saturnina

Tindrisen03 skrev 2009-01-15 12:53:33 följande:

Ja, de är såå fina Chanelklänningarna! Verkligen synd att de inte har gjort dem för större också..men kan Snigelina klämma i sin vanlitvis stl 110 så kan ju jag kanske få i min 92-98
    Har du bild?
  • saturnina

Nu har jag också mailat Bus & Rackartyg, triggad av alla beröm!
    Ska till Gula Hästen imorgon, så får vi se vad de fått in där.

• saturnina

saturnina skrev 2009-01-16 20:12:51 följande:

Nu har jag också mailat Bus & Rackartyg, triggad av alla beröm! Ska till Gula Hästen imorgon, så får vi se vad de fått in där.
    Redan fått svar - fantastiskt! En fredagkväll mitt i fredagsmyset - har de inga popcorn därnere månne?

Inget fanns på lager dock.
  • saturnina

medow skrev 2009-01-16 20:43:34 följande:

weeee hittade kopp tröjan hoppas jag får den nu med bara . Letar effer byxorna nu någon som vet vart de finns i stl 92.
    Vad är detta för kopptröja? Var hittar man den?
  • saturnina

Är det någon av mammorna med örnkoll som vet var kan man köpa kopp-tröjan? (som om jag inte redan är pank av att ha varit på Freshmilk & Gula Hästen...)

• saturnina

lillronya skrev 2009-01-18 13:49:13 följande:

Alltså, jag måste bara tjata lite om min Hippo-beställning igen... Vet inte riktigt hur jag ska göra. De flesta här har väl läst historien om min röda hummeltröja som var lila när den kom hem.... Fick ett mejl den 12e att hon skulle kolla i butiken dagen efter om det fanns en rosa tröja, som hon trodde jag ville ha i stället. Jag har inte hört nåt sen dess... Jag har alltså en lila tröja, beställde en röd och är erbjuden en rosa. Men hör inget alls. Förstår ni? Vad tycker ni att jag ska göra?
    Mina kläder från Hippo har inte ens kommit ännu...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12