Inlägg från: saturnina |Visa alla inlägg
  • saturnina

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Jaaaaaa, rääääääääääätttt!

• saturnina

Olivia kommer bli så glad. Ska det bli Katvig grön bird-klänning eller röd Molo pricktunika imorgon på dagis tro?

• saturnina

1 och 1 är 3 skrev 2009-01-20 13:40:06 följande:

WOW! Fick du rätt innehåll i ditt?
    Jag fick 2 av 5.

Till slut, ska jag väl tillägga.
  • saturnina

SmillaMilla skrev 2009-01-20 13:49:33 följande:

Havsvind: Åhhh vad fint det vart med pärlorna. Jag har inte alls gillat dem innan, men nu blev jag ju stört kär i dem. Åhhhhh måste ha. Min lista börjar bli lång
    Jag tycker pärlorna är det mest originella med hela kollektionen. Sååå smarta och roliga och oväntade. Att det skulle komma ett gulligt djur som dalmatinerna var ju ganska väntat. Köp för sjutton, annars köper jag på mig alla storlekar.
  • saturnina

God kväll alla moloshoppare. Sitter här med shoppingbekymmer.
    Min 14-månaders har stl 80 nu. Hon är väldigt smal. Jag ska köpa pärlsuit. Kommer hon att drunkna i stl 86? Har hört att de är så stora... Jag vill ju inte ha den i sommar, utan vinter/vår.

• saturnina

Tjollabolla skrev 2009-01-20 18:35:48 följande:

Har hon 80 nu kan du ta 80 och det kommer passa ett tag. SÅ ruskigt stora är dom inte...
    Tack visa kvinna.

Men det är nästan så jag vill köpa den i stl 80, 86 och 92.
  • saturnina

loveliva skrev 2009-01-20 21:26:20 följande:

jag ser ingen rabatt ???? är det någon kod eller så?
    Nej, det korrigeras efteråt - maila henne bara efteråt och säg att du vet, så att hon vet att du vet ... snabba dig, för de går åt!
  • saturnina

tinkerbell74 skrev 2009-01-20 21:32:04 följande:

saturnina skrev 2009-01-20 21:21:29 följande:
    Nejmen fy va avis jag blir!
    Jag har verkligen suktat efter dessa brallor. Och för 200 pix... som hittat.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12