Inlägg från: saturnina |Visa alla inlägg
  • saturnina

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

lillronya skrev 2009-01-18 19:53:26 följande:

Suck! Vad trött man blir. När beställde du? Har du haft nån mejl eller telefonkontakt med henne?
    Jag gjorde 2 beställningar och först fanns ingenting. Sedan ringde hon och sa att den gröna Katvigklänningen och den prickiga Molo-tunikan fanns kvar.
    Dessutom var det någon som inte betalat en blå Katvig-klänning, så hon skulle invänta den betalningen ett par dagar. Jättesnällt, men jag hörde ingenting på en vecka. Då mailade jag henne. Fick svar att den personen betalat. Nu hoppas jag på paket och återbetalning av mellanskillnaden äntligen. Det har verkligen blivit en affär som tagit flera veckor!!!
  • saturnina

lillronya skrev 2009-01-18 20:14:31 följande:

lila eller rosa menade jag ju såklart...
    Jättetråkigt! Jag handlar inte på rea där igen...
  • saturnina

tinkerbell74 skrev 2009-01-18 21:37:57 följande:

Gokvällens. Vilken shop pratar ni om? *nyfiken* Hippo igen?
    Det var jag som klagade på att mitt reapaket inte kommit ännu... Hippo
  • saturnina

Vad tycker du om nya Molo? Jättefin, men vill se mer...

Vilket/vilka är favoriterna? Pärlmönstren & kopparna. Dinos. Röd lurvfleece

Vilket tycker du minst om? Palmerna och de suddiga mönstren.

Vilket (om något) av vårens är ett riktigt bottennapp?

Vad önskar du kom mera? Mer pärlor!

Vad har du handlat/beställt hittills? Pärl-leggings & kopp-tröja. Har missat annat i våra storlekar.

Vad har du på önskelistan/inte hunnit köpa ännu? Mer pärlor & dinosaurietröja, röd & rosa lurvfleece. Jag fyndar ju fortfarande på rean...!

• saturnina

Jag var på Gula Hästen i helgen och de hade masa Molo-nyheter, så för dem som missat dalmatinerna i någon storlek kanske ni kan ringa henne, hon verkade rar. De hade dessutom 40% på massa kläder. Obs. Ej min affär och känner ej affärsinnehavaren!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12