Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Hiilluu görls

Massa finfin hopping i BT *dregglar* och söta goa kids naturligtvis!!

Butte -- var har du köpt regnbågen?? BomBom el?

• Fantastiska Skatt
    Smultronbullen skrev 2009-01-09 22:57:15 följande:
    Vad har era 2,5 åringar för storlek på Molo vinteroverall? Är sugen på att köpa en till nästa vinter och nu är han 1,5 år. Har inte varit på BVC än så vet inte hur lång han är :) Rätt "standard" tror jag :)
    Hmm jag hade nog tagit 98 i årets modell. Min son är precis 2 år och har 92 i sin, lär defenitivt vara för liten om ett halvår - han är också rätt "standard"
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-01-09 23:00:19 följande:
    köpt hos llm, de kommer lägga upp i eshoppen på måndag trodde hon
    Aah, oki. Hej på dig
    Smultronbullen skrev 2009-01-09 23:01:58 följande:
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-09 22:59:42 följande: Suveränt, tack :) Antar att det borde gälla jackor också då...
    Det har vi ingen så det vågar jag inte svara på men skulle tro det.
    Preggi skrev 2009-01-09 23:02:41 följande:
    Nån mer svensk shop som ¨fått in nya molo idag? Helloooo! Allt bra? Har det gått bra med 2 åringen idag?
    Heej Jajjemensan bara fint, det har gått så bra sa' men det är tröttsamt att fylla år Ska se om jag har bild till bt ...
    Med er då?
  • Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2009-01-09 23:23:17 följande:
    Skatten- Vilken cool 2-åring!
    Tack!! Haha han e rolig när han sätter igång "jag tuuff, ja tuuff" säger han
    THEA och Grodan skrev 2009-01-09 23:26:34 följande:
    Söta skatten i BT
    Tack!! Grattis till tokbilliga galet tjusiga velourisar innan ikväll!! (säger hon med en smula sorg) Jag skulle bara ha dom men glömde bort ...
  • Fantastiska Skatt
    Preggi skrev 2009-01-09 23:30:18 följande:
    Vilken tur du hade! Den klänningen är ju bara sååå himla fin. Har en till storasyster men jag tror jag måste få tag i en till lillasyster med..Vilken cool liten 2 åring i BT!
    Han e inte cool han e tuuff, tuuff e jaa Cool enligt honom själv då
  • Fantastiska Skatt
    Preggi skrev 2009-01-09 23:30:18 följande:
    Vilken tur du hade! Den klänningen är ju bara sååå himla fin. Har en till storasyster men jag tror jag måste få tag i en till lillasyster med..Vilken cool liten 2 åring i BT!
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-09 23:32:32 följande:
    Han e inte cool han e tuuff, tuuff e jaa  enligt honom själv då
    Tack mena jag ju oxå naturligtvis
  • Fantastiska Skatt
    Preggi skrev 2009-01-09 23:36:01 följande:
    Sorry jag menade ju såklart tuff..

Duntoffla skrev 2009-01-09 23:39:03 följande:
    Värsta tuffingen! Skatten verkar ha sån skön inställning till livet. Hoppas att man får träffa honom någon gång
    Haha jasså det kanske han har? Ja, han e rätt skön e han (även om man ibland funderar på T )
    Jag hade hoppats att vi kunde ses en hel hög nästa helg, ni, preggi, bubblan, jompa å kanske någon mer shopping guru jag missade Ska t Stockholm då. Men så har svärmor blivit dålig igen verkar det som och vi ska kinesa hos henne så har inte vågat kolla med er och boka något... beroende vad som händer till veckan så kanske samvetet säger att man bör spendera tiden med henne ... vet inte, svårt

Jag vill klämma på nyheter med pölsetanter jag
  • Fantastiska Skatt
    Rååsa Smurfen skrev 2009-01-10 00:08:59 följande:
    fast det går bättre om man trä i barnet från huvudet så slipper man knäppa alla knappar
    Så gör jag med. Han är iof still och tålmodig med alla knappar men det går så himla mkt fortare för den otåliga mamman
    Duntoffla skrev 2009-01-10 00:09:25 följande:
    Go natt! Glöm inte att spotta ut löständerna innan du lägger dig!
    haha taskmört
  • Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2009-01-10 00:11:50 följande:
    Va? Får du igenom ditt barn den vägen? Genom halslinningen?
    haallååå det får t om jag med min snart 14 kilos klumpeduns
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12