Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

RååSa BuBBlan skrev 2009-01-12 22:26:19 följande:
    Kommer du hit till våren?   å sen SKA vi på salgen igen åxå va?
    Jag tror att vi kommer vara där en del i vår/sommar, svärmor lär väl mer eller mindre bo där då tills hösten igen.

Alltså jag vet knappt om jag vågar säga men jag börjar tveka på salgen Generad Vill absolut för själva upplevelsen och träffa er alla men det är knappt ngnting jag vill ha från höstens ändå ... och nu när man ser vårens så vill man bunkra det och sedan go banans på nästa salg ist ... Hmm måste fundera lite till Generad
  • Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2009-01-12 22:32:01 följande:
    Äh, du kommer vara trött på vårens kollektion vid det laget och längta efter gammalt igen
    Du det är så jäkla sant även om jag har svårt att tro det nu
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-12 22:27:43 följande:
    e de oki om Bubblan hakar på? Tänkte kasta in storbarna med gubben på bio eller nåt under tiden kanske Å gubben drar igång Heroes nu *mamman ska åxå se*Cu girls..
    Självklart kan Bubblan hänga med, hade varit superkul ju! Vill träffa den lilla pratkvarnen
  • Fantastiska Skatt

Nej tjejjer nu måste jag gå och vara lite trevlig

CU.

• Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-01-12 23:50:17 följande:
    shoppade du också den?
    men vaaar ??!
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-01-12 23:55:09 följande:
    Såklart
    Fundersam men jag hittar ingen där ju *kollade faktisgt först* Generad
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-01-12 23:58:23 följande:
    meh den är ju på sidan  skumt, men den finns bara upp till strl 86 nu...
    hur skumt som helst ... på min skärm finns där ingen iaf Fundersam Nåja - hittar den förhoppningsvis på lördag , ska allt hålla mig med hoppingen tills dess om man nu vågar.
  • Fantastiska Skatt
    isako skrev 2009-01-13 00:03:18 följande:
    Tjejer vad är b&r?
    Bus & Rackartyg , en fysisk butik
  • Fantastiska Skatt

Butte --- hur är babytröjorna m print i år? Är de oxå lite större? Tror inte Skatten kan ha baby annars Höstens är för små men randiga kan han ha.

• Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-01-13 00:06:33 följande:
    ja regnbågen är ju såå fin! tröttnar aldrig, och denna regnbågen förntar ju lite har haft regnbågssuiten i strl 74, 80, 86 och nu 92
    Ja heeelt underbar  Jag var sååå ledsen när mini växte ur sin tröja, snacka om lycka när jag såg att den kommer tillbaka nu i vår och inte den mesiga som förra året!! Trodde man skulle få vänta till hösten jue
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-01-13 00:10:06 följande:
    fast den funkar ju på lillebror så visst borde 92 baby funka ett tag på skatten med?
    Fast Oliwer verkar ha lite större överkropp än bia, den e toklång
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12