Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-01-13 00:12:01 följande:
    haha lycka på hög nivå
    japp sen fina fina starslinnet med regnbågsrygg
  • Fantastiska Skatt

Mååårning mååårning

Jag kan bara instämma, vårens Molosar är helt galet fina!! Vill ha en av varje - minst

SmillaMilla --- tycker du ska behålla, jättefint!!

lillronya ---- Sööööta små sockertopparna

• Fantastiska Skatt
    SmillaMilla skrev 2009-01-13 09:29:10 följande:
    Tack gulliga ni!!!! Då behåller jag den o försöker att få ut molo overallerna ur huvudet.En fråga till. Gick det bra med småfolks luvan till?
    Ja absolut tycker jag allt!!
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-01-13 09:32:03 följande:
    jag har också varit dutti jag har rensat gaderoben och minst 10 suits ska ut på tradera
    dutti butte
  • Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2009-01-13 09:34:25 följande:
    God morgon!Börjar min morgon med att kära ner mig i ytterligare en tröja www.oki-doki.se/show_product_pictures.asp?art...
    men visst är den fiiiiin!! *lövar*
    Flock skrev 2009-01-13 09:33:16 följande:
    Hej!Nu är jag tillbaka igen efter flera dagars reparation på datorn. Fy, vad tråkigt det är när den inte fungerar!Det första jag gjorde var att buda hem den här:: www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=8206... Jag kör med lite gammalt fortfarande. Jag har inte hunnit att se de nya molosarna tillräckligt för att beställa ännu.
    Välkommen tillbax   Surt med datorhaveri. Fiint T fynd!
    snigelina skrev 2009-01-13 09:33:55 följande:
    oiii.. vad du kan Jag måste rensa mera här hemma..
    Önskar jag hade massa mer ATT rensa ur Fundersam
    Hmm, duplo? Svårt, beror lite på hur dyr frakten blir. Kanske inte går så högt på T om det blir dyrt i frakt?
  • Fantastiska Skatt
    SmillaMilla skrev 2009-01-13 09:41:01 följande:
    köpa?www.oki-doki.se/ Dalmatiner&cat_id=116
    länken funkar inte men ser att det står dalmatiner, så jag säger JAAA Räcka ut tungan
    Vilken är dte?
  • Fantastiska Skatt
    Morty skrev 2009-01-13 09:59:47 följande:
    Hej!Har nyligen upptäckt/fastnat för bl a molo. Hur är deras storlekar i tröjor? Eller det är olika beroende på vilken tröja? Jag har först och främst fastnat för den med folkabubblorna och med blå och vita stjärnarmar. Hittade den på Veras hus, någon som sett den någon annanstans? Var inne i den lokala butiken är intill jobbet och frågade men de skulle först ha rea januari ut SEN skulle de ta fram bl a molo nyheterna (som låg i kartonger framför mig!!!). Jag hade mer än gärna hjälp till att packa upp. Man vet ju inte om de har tagit in just den tröjan och vänta ända till slutet av januari känns ju som en hel evighet!! Någon som sett tröjan i någon affär i Malmö området kanske?Oj, massa babbel och många frågor och funderingar. Kanske ska nämna att sonen som ska ha tröjan har 98/104 i bl a me&i om det då blir bra med 104 i molo?
    men begriper de inte att folk handlar kläderna på annat håll innan då?!? Dålig affärsidè tycker jag

Välkommen till en värld av uuuunderbara kläder Vågar tyvärr inte säga ngt om stl, min kotte e fortfarande på baby.
  • Fantastiska Skatt
    Morty skrev 2009-01-13 09:59:47 följande:
    Hej!Har nyligen upptäckt/fastnat för bl a molo. Hur är deras storlekar i tröjor? Eller det är olika beroende på vilken tröja? Jag har först och främst fastnat för den med folkabubblorna och med blå och vita stjärnarmar. Hittade den på Veras hus, någon som sett den någon annanstans? Var inne i den lokala butiken är intill jobbet och frågade men de skulle först ha rea januari ut SEN skulle de ta fram bl a molo nyheterna (som låg i kartonger framför mig!!!). Jag hade mer än gärna hjälp till att packa upp. Man vet ju inte om de har tagit in just den tröjan och vänta ända till slutet av januari känns ju som en hel evighet!! Någon som sett tröjan i någon affär i Malmö området kanske?Oj, massa babbel och många frågor och funderingar. Kanske ska nämna att sonen som ska ha tröjan har 98/104 i bl a me&i om det då blir bra med 104 i molo?
    får man fråga vilken butik det är förresten?
  • Fantastiska Skatt
    loveliva skrev 2009-01-13 10:57:48 följande:
    Postis kom med fina biltröjan nyss Tycker ni den är förliten ????(ignorera dålig bildkvalité)
    frågan är hur den sitter efter tvätt? Tror kanske ärmarna åker upp en bit då?
  • Fantastiska Skatt
    loveliva skrev 2009-01-13 10:57:48 följande:
    Postis kom med fina biltröjan nyss Tycker ni den är förliten ????(ignorera dålig bildkvalité)
    hur lång är han?? Funderar på om Skatten kan ha baby 92 i vår Fundersam
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12