• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Fantastiska Skatt skrev 2009-01-12 19:30:38 följande:
    nej nej nej INTE sälja den blåa heller  Den är ju jättefin och precis hennes blåa färg (tycker jag!)  Ujuj jag har inte ens vågat mig på å va så där ambitiös som andra*harkel*  och skrivit lista ... jag vill ha MASSOR har jag insett så jag shoppar väl till pengarna e slut eller nåt Å jag som trodde att det skulle bli en superbillig vår - jamen tjena
    Nej, jag kan nog inte slita mig ifrån den än... Som du skrev så är det verkligen hennes färg. Jag tänkte att hon kunde få vara lite girly för en gångs skull.... MEn det blir nog dalmatintröjan med blå ärmar till henne istället.. Eller kanske båda? Svårt att välja. Hoppas matador får in lite mer nu så jag kan gå och klämma lite irl..
    Jag har inte heller gjort nån lista för jag vill inte ens tänka på hur mkt pengar jag kommer att lägga ner i vår..
    Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
  • Preggi
    lillronya skrev 2009-01-12 19:32:59 följande:
    Det argumentet ska jag försöka mej på här. Tror ni det funkar?
    Klart det gör det är ju ett grymt argument..

Tjolla- Den rosa färgen är helt underbar.. Jag är inget stort fan av rosa annars men den där är ju bara för fin.. Tycker att rosa ofta blir så fisig på min tjejer..
  • Preggi
    Stormis skrev 2009-01-12 19:55:07 följande:
    Men alltså. Nu finns det 3 dalmatintröjor på baby, men inegn som matchar brallorna med neonrosa kanten. Det måste väl dyka upp en tröja till med sådan kant?
    Jag hoppas på stjärn ärmar i den rosa.. Nån som vet om det kommer? Finns det 3 på baby förresten? Jag har bara sett 2 olika..
  • Preggi
    Stormis skrev 2009-01-12 19:59:29 följande:
    Såg en med gula bubbelärmar också. Men jag vill ha helvovve med rosa kant, precis som suiten!
    Jaha, den har jag bara sett för större barn innan.
    Nån mer shop som fått in nya molo under dagen?
  • Preggi

Butte, vilken strl tog du till Bia på dalmatintröjan? Hur tycker du den är mot andra molo i samma strl? Jag tycker att Matildas bubbelgum är större än höstens 92. Håller tummarna för då blir det ju lite billigare iaf...

• Preggi
    Buttelina skrev 2009-01-12 20:23:49 följande:
    hmm jag tycker nog den är lika stor som innan faktiskt ska mäta lite sen...
    Ok, så synd att 92 är gränsfall för M... Glad nyhet att body och suit är större iaf..
  • Preggi
    snigelina skrev 2009-01-12 20:32:22 följande:
    Just den modellen finns inte i baby, men det kommer en annan.
    Vet du vad det är för modell på den?
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2009-01-12 20:35:24 följande:
    God kväll!Äntligen lite egentid efter en mardrömsnattning av Noel. Igen! Han vrålar som en stucken gris och ger sig inte. Asjobbigt!Vilka fina barn och kläder i BT! Orkar inte kommentera alls idag.
    Godkväll!
    Hur går inskolningen? Jobbigt med läggningen...
    Här har vi 2 magsjuka tjejer.
  • Preggi
    snigelina skrev 2009-01-12 20:39:54 följande:
    Japp, den är a-linjeformad t-shirtmodell med rosa kantband
    Åh, är det sant. En sån ska M ha!!
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2009-01-12 20:47:36 följande:
    Go kväll!Åh fy vad jobbigt med 2 magsjuka! Krya på sig från oss!Inskolningen går bra. Noel är lite blyg först men sen släpper det. Han går och dolar lite för sig själv, tittar lite vad de andra gör och så. Inte übersocial men det vet jag ju redan.
    Vissa kvällar vill man ju helt klart inte vara ensam vid läggningen..
    Vad kul att det går bra med inskolningen..
    Tack. Min dag var faktiskt mindre trevlig måste jag säga. Imorgon är det Fredriks tur.. Ska bli skönt att gå till jobbet faktiskt..
    jompa skrev 2009-01-12 20:51:12 följande:
    Jaha då hade man shoppat igen då Måste hålla mig nu med resten till lönen kommit.
    Vad blev det för nåt?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12