Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

isako skrev 2009-01-10 09:59:00 följande:
    Godmorgon tjejer.. fick sova i stort sett hela natten faktiskt jiiipiiieeefick inhallator o Pulmicort igår o det hjälpte direkt..Dock blir man lite agro med tanke på att jag i 5 v tid påpekat att ngt inte stämmer o inte ens fått läkartid. Så vi gick till privatläkare istället....
    ååå har du varit hos dom på lejonungen eller?
  • Mamma Kråkan
    isako skrev 2009-01-10 10:18:25 följande:
    Ja skrev ett fax på trettondagen i REN desperation. De ringde m ig på onsdagen o fick tid på fredagen. Sååååå duktiga!!
    jag tänkte boka tid till nelly där bvc här nere är helt värdelösa...viggo är det 3 månader sedan han var där för dom inte har tid..så dåligt
  • Mamma Kråkan
    isako skrev 2009-01-10 10:24:45 följande:
    Nämen.. blääää!! Ja jag ger inte mycket för sjukvården överhuvudtaget här.. Jag försökte själv få tid i tre dagar utan att lyckas. Alvedon o Ipren sade dom.. Fick gå till jourcentralen o visade sig att jag hade en kraftig bihållsinflammation...
    trevligt värre. nelly fick jag ingen tid till alls och efter tre dagar så blev jag förbannad och åkte ner till vårdcentralen & sa att jag skulle sitta där till dom kollade på henne dom tyckte dock hon kunde vänta till sin 4 års kontroll om 2 månader...men tillslut så kollade dom på henne och hon hade mellanörsinflammation...puckon
  • Mamma Kråkan
    isako skrev 2009-01-10 10:29:27 följande:
    Nääääää!! För fasiken katastrofalt!
    helt otroligt..hon är ju fyra liksom. Försökte ändå förklara att hon gråter för hon har ont i örat...
  • Mamma Kråkan
    isako skrev 2009-01-10 12:03:33 följande:
    Kan jag tänka mig! :)Ngn som vet om BomBom har fått in det nya i butik?
    Tror inte det jag har bett henne ringa mig så fort det kommit Flört
  • Mamma Kråkan
    isako skrev 2009-01-10 12:10:56 följande:
    Samma här, men hon verkar vara lite halvförvirrad ibland
    hahah lite taskigt närminne ibland...Flört men om du hör något glöm inte mig Skrattande
  • Mamma Kråkan
    isako skrev 2009-01-10 12:16:10 följande:
    Det lovar jag. Men du förresten! Har de ngt bonussystem? Tänkte annars på krakel.. Där får du ju 300 kr att handla för efter 1500 tror jag det är.. Kommer lätt upp i 1500 med den här vårens underbara Molosar..
    inte vad jag hört....aaah det visst jag inte om krakel. då kan det ju vara värt att handla vissa saker där faktiskt.
  • Mamma Kråkan

Aaaa ser att ni disskuterar mudd byxor som knickers...tror ni stl 92 skulle funka till nelly som knickers som annars har 104 eller det blir för smått? vore ju super sött

• Mamma Kråkan
    snigelina skrev 2009-01-10 16:38:47 följande:
    Stella har 104-110 på tightsen och hon ska få ha byxor i 86 och 92 som knickers i sommar.
    ååå då blev ju utbudet ännu större nu Skrattande
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12