Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan
    Fiffa5 skrev 2009-01-11 23:01:39 följande:
    Max EN!? Vilken tråkis Vi har fyra, fast då är ju en en syskonvagn.
    hahah han fick tokspelet när vi flyttade sist och hade 3 st då gick inte dom med flyttbilen & han fick åka en extra vända mellan sthlm & jkg Flört
  • Mamma Kråkan
    Fiffa5 skrev 2009-01-11 23:05:37 följande:
    Hehehe, sånt kan ju sätta sin spår.... Gubbarna är ju lite känsliga ibland
    haha jo det satte allt spår...är så sugen på en swift men så svårt när man inte kan känna på den innan....
  • Mamma Kråkan
    Fiffa5 skrev 2009-01-11 23:09:41 följande:
    Kan du inte det då? Finns den inte ute i butikerna än, eller har ni för långt att åka..?
    tydligen så finns den inte alls i närheten...enda är att sambon kan köpa en då han jobbar och  ta med hem men han kan inte gå in dit innan & känna det är helt meningslöstFlört
  • Mamma Kråkan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-11 23:16:38 följande:
    ska kanske tillägga att huset e byggt 69 så du inte tror att de va nytt 06 å att vi redan vill flytta Men helt ärligt, enligt honom har en unge 10 ombyten å sen tvättar man...VILKEN UNGE HÄR HAR BARA 10 OMBYTEN!?
    hmm mina har 30 ombyten...har en deal med mig själv att vid 30 måste antigen en gå eller så är det stopp.men tio det var väl snålt..Flört
  • Mamma Kråkan
    Fiffa5 skrev 2009-01-11 23:15:16 följande:
    Ja men vägrar han att gå dit o känna på den innan MÅSTE han ju köpa hem den så att du får kolla på den
    haha jo är så velig ska jag sälja buggan ska jag inte blablabla...egentligen så älskar jag buggans utseende men hatar funktionen dom små hjulen är skitbra inne på ett köpcentrum men överallt annars är dom värdelösa tex på & av bussen. fastar i hål på trottoaren & vi bor i världens brantaste backe & där är den värdelös med *blää* men den är ju så söt
  • Mamma Kråkan
    Fiffa5 skrev 2009-01-11 23:25:58 följande:
    Ja, o vi bor på landet o jag är inte så omponerad av att köra buggan offroad... Men jag gillar alla funktioner o att det går att ha sitsen vänd mot sig. O den är ju toppen att köra i affärer...Men jag tror en UJ skulle fungera bättre i terrängkörning
    det är ju just det att han kommer ifrån mig som jag hänger upp mig på annars hade ju bytt direkt
  • Mamma Kråkan
    Fiffa5 skrev 2009-01-11 23:31:38 följande:
    Fast jag har min 6-månaders frammåt i dubbel-UJ, och jag upplever faktiskt inte det som ngt problem.Fast vi bor ju som sagt lite på landet, så det är ju lugnt här. Kanske vore skillnad om man bor mer i stan där det är mer rörelse runtomkring...
    tror inte heller han skulle ha problem med det vi går ju mest till parken typ stan 1 gång i månaden....kanske ska lägga ut buggan och se hur det går för den...men vad sjutton tar man för en sån då
  • Mamma Kråkan
    Fiffa5 skrev 2009-01-11 23:35:10 följande:
    Kolla runt lite på Blocket vad folk tar. Min bror sålde sin bugga nyligen o han fick mer ön vad de trodde de skulle få
    vad tror du det är en 07 denim med 2 månader gammal åkpåse & ståbräda?är så dålig på det
  • Mamma Kråkan

Godmorgon Glad här har nelly kräkts hela natten....och idag måste vi verkligen åka & handla *usch* detta kommer nog inte bli en bra dag.

shoppas det något kul?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12