Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Nova76 skrev 2009-01-12 09:24:16 följande:
    fy då... hoppas ni andra klarar er. Här har jag en febrig Jonathan som mest vill åka Ergo och amma. Just nu är jag väldigt glad att jag inte slutat amma.Ingen shopping än men det borde dimpa ner lite kul paket i lådan idag
    sjuka barn är ju aldrig kul...skönt & fortfarande amma. Lilleman slutade för drygt 3 veckor sen han vill inte mer helt enkelt. Jag hade ändå planerat & amma lika länge som nelly men han bestämde själv den lilla herrn.

nää frulle här nu
  • Mamma Kråkan
    melizza skrev 2009-01-12 10:15:23 följande:
    dalmatiner tights finns bara i 140 på eleraff nu....har dem tagit slut redan?? det gick fort
    dom gick super snabbt jag fick ta 116
  • Mamma Kråkan

ååå tror ni ni kan hjälpa mig girls bugaboo tråden är heltt tom just nu & jag har pratat med en som ska köpa min vagn eventuellt men nu så prutar han *gaaa* vad tycker ni är rimligt för en denim cameleon 07 med 2 månader gammal åkpåse & ståbräda. är så okunnig på detta.

• Mamma Kråkan
    Fiffa5 skrev 2009-01-12 12:34:03 följande:
    Jag skulle nog låta de pruta lite på 7000. Till 6500 kanske? Annars har du väl nyss satt ut annonsen så vågar du vänta kanske ngn mer hör av sig... Alltid svårt att veta hur man ska göra.
    gaaa nu ringde det som sjutton här ´kommer någon & hämtar den ikväll nu gick det fort...tydligen hade 1klass swift hemma så jag har satt undan en grå Skrattande
  • Mamma Kråkan
    Tindrisen03 skrev 2009-01-12 16:45:28 följande:
    Vad tycker ni om denna? Blir det för mkt pärlor?Ingen som förresten kan säga ngt om hur stl är på dalmatiner/fjärilstights?
    ååååå så himla fin ...kan ju aldrig bli för mycket Flört
  • Mamma Kråkan
    isako skrev 2009-01-12 17:20:04 följande:
    Såg det.. Men tror du jag är HELT ute o cyklar om jag tar 140? Du brukar ju köpa Polarn också om jag inte är helt ute o cyklar va?
    Vad hade hon fått in ?
  • Mamma Kråkan
    isako skrev 2009-01-12 17:40:20 följande:
    Pärlplattor legginsBilar töja o linneGrön byxa med stjärnorBody rosa med vita cirklarKlänning/hoodie svart med stjärnorHmm har glömt ngt men kommer inte på vad det är..Oh just det.. man får 200 för vare 2000 man handar för.. Så man kan säkert förhandla fram bättre på BOmBom.. Men hon hade stängt idag??
    Jaap hon har ju det på måndagar jag ska nog dit imorgon...tror min vagn blir såld idag & då ska jag till 1 klass imorgon Skrattande
  • Mamma Kråkan
    isako skrev 2009-01-12 17:53:35 följande:
    Ahaa visste inte jag.. Måtte hon ha fått in nya Molo imorgon annars komemr jag handla ngn annanstans! Kan inte hålle mig längre.. var inne o kolla på llm.. Ohh my gooooood!! Kliar i hela kroppen!Blir det uj ist eller?
    jaap en swift tror jag har lagt undan en på 1 klass idag...och buggan åkte nyss*snyft* lite vemodigt men gubben vägrar 2 vagnar
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-12 18:22:17 följande:
    så det blev en UJ till slut  
    ja la ju ut buggan på blocket inatt bara för att kolla lite men folk har ju ringt som tokar...så imorgon hämtar jag lilla swiften Skrattande
  • Mamma Kråkan
    SmillaMilla skrev 2009-01-12 18:52:08 följande:
    Vad skall du ha för vagn istället?
    en uj swift verkar det bli
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-12 18:53:26 följande:
    oki
    Faktiskt la ut den för 7000 & trodde jag skulle få gå ner men dom tog den direkt folk har ringt som galningar.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12