Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Godkväll!
    Nu är jag hemma efter 3 dagars konferens och dansk-abstinens! Vad mycket fint det kommit under dessa dagar! Jag brukar aldrig älska Molo direkt, men nu finns det redan en hel del fint!!! Får också klura på lista...
    - Nån som sett vovvar med vovveärmar, body eller babytröja?
    - Kan en ca 81 cm tjej ha linnen i stl 92? Kan det funka som "tunika"?

• Stormis
    loveliva skrev 2009-01-09 19:08:12 följande:
    Jag tycker linnena är ganska tajta så de korvar sig nog vid rumpan tror jag om du ska ha dem som tunika.
    Tjollabolla skrev 2009-01-09 19:09:28 följande:
    Dom tröjorna har nog inte dykt upp än...Linnena är nog dels för tajta för att ha som tunika och dels så blir det nog stort i armhålan?
    Men då kan vi ju inte köpa några linnen. Buhu.... Längden kan man ju lösa, men stora i armhålan tänkte jag inte på och det är ju svårlöst... Attans!

Men helvovvetröjor ska komma? Jag har ingen brådska...
  • Stormis

God kväll! Kikar in en snabbis i bt. Hittade Småfolk för halva priset idag. Jösses vad glad jag blev! Inte massor att välja mellan, men ändå!

• Stormis
    Plummy skrev 2009-01-10 21:58:41 följande:
    Åh vad roligt! Var då?
    LykkeLee skrev 2009-01-10 22:02:08 följande:
    Småfolk till halva priset var?? PÅ nätet??
    På En Trappa Ner i Varberg, ingen nätbutik.

Smultron - hade de helvovvar i tröja på Gula hästen (baby)?
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-01-10 22:05:10 följande:
    Nope inte vad jag såg men är inte säker. Var det urplockat på En Trappa Ner? Ska ju ändå till Vbg på måndag så
    Tänkte inte så mkt på "pojk", men vissa plagg hade de "högar" av, andra några enstaka. Absolut värt ett besök, men tyvärr tror jag att de har stängt på måndagar... Kattklänningar och den klänningen jag köpte hade de typ alla stl av, men det är väl inget för er .
  • Stormis
    SmillaMilla skrev 2009-01-12 13:36:15 följande:
    STORMIS: fin shopping! du har bra smak
    Å du med

Ang LLM, är vovvesuiten redan helt slut i alla stl????? De la ju nyss upp den?
  • Stormis
    SmillaMilla skrev 2009-01-12 13:52:29 följande:
    hihi undra var vi får vara mathningstips från Vad är du ute efter i molos nya kollektion?
    Tyvärr brukar Molo ta ett tag innan de fastnar för mig. Vet inte varför för det är ju Molo vi använder mest... Har köpt en Butterfly-tröja hittills dock, den gillade jag direkt. Kommer att köpa pärlbrallor och en helvovvetröja/body om det kommer. Tycker att de är för pojkiga med blå ärmarna och rött är jag inget fan av så tjejvarianten går tyvärr bort för min del med. Jag hade velat ha en som ser ut som suiten. Då kan jag tänka mig sådana byxor med. Pärlsuiten tycker jag är bedårande så en sån kanske också fär flytta hem, men tyvärr använder vi inte dem så mkt och då är de inte direkt billiga... Nå mäste jag iväg! Hörs ikväll.
  • Stormis

God kväll!
    Sitter och spanar in nya Molo eftersom min tråkbutik inte tar hem det jag vill. Facsinerade att en lång ärm kostar 100 kr mer än en kort!!!!!!!!!! Liksom inte där materialet eller krånglet med att sy sitter .

• Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-01-12 19:22:32 följande:
    Oh my 23 plagg är ju en del med tanke på hur länge Molos kollektion varit uteJag hoppas också på blå mudd på vovvebyxor!
    Hur gick det i Vbg idag! Såg att Emn Trappa Mer hade öppet, de har tydligen ändrat efter nyår. Hoppas att jag inte skrämde iväg dig därifrån? Jag köpte två till saker idag... Ooopss...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12