Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Smultronhjärta skrev 2009-01-12 19:29:38 följande:
    Nope- maken tvingade mig mellan nya Molo och mer Småfolk..Han tycker vi har lite många
    Men man får liksom 3 halvaprisetsmåfolk för EN ny Molo. Elakt val. Det är ju bara en pizza mer eller mindre Åk tillbaka vet ja .
  • Stormis
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-12 19:34:04 följande:
    Vaaaaaar Räcka ut tungan
    Fysisk butik, En Trappa Ner i Varberg.
  • Stormis

Men alltså. Nu finns det 3 dalmatintröjor på baby, men inegn som matchar brallorna med neonrosa kanten. Det måste väl dyka upp en tröja till med sådan kant?

• Stormis
    Preggi skrev 2009-01-12 19:57:45 följande:
    Jag hoppas på stjärn ärmar i den rosa.. Nån som vet om det kommer? Finns det 3 på baby förresten? Jag har bara sett 2 olika..
    Såg en med gula bubbelärmar också. Men jag vill ha helvovve med rosa kant, precis som suiten!
  • Stormis
    Buttelina skrev 2009-01-12 20:07:08 följande:
    den är flick den med bubbelarmar. rosa kanten i baby kommer komma i kortärmad
    Och jag som säger att du vet allt och här kommer du återigen med lösningen . En kortärmad babytröja, eller body?, med rosa kant alltså? Så där med liiite puffärm? Vet du när/var den finns?
  • Stormis

Men ååhh, pärlplattebyxorna i stl 80. Nån som vet? EST är slut och när jag har frågat runt liyr butiker så ska de inte ta hem just dem. Nån som vet nåt eller kan hjälpa till på nåt sätt?

• Stormis

God kväll! Några Malmökännare här idag?

• Stormis
    THEA och Grodan skrev 2009-01-14 20:42:07 följande:
    Japp
    Toppen!
    Jag ska till Malmö på möte i nästa vecka och jagar pärlplattebyxor med ljus och lykta! Finns de i ngn affär där? Företrädesvis nära Scandic St Jörgen...
  • Stormis
    THEA och Grodan skrev 2009-01-14 20:59:56 följande:
    Finns på BomBom vid S´t Knuts Torg, Mäster Danielsgatan 3.
    Då ska jag kolla upp dem! Tusen tack! Finns det nåt mer värt att besöka när man ändå är där?
  • Stormis
    THEA och Grodan skrev 2009-01-14 21:10:18 följande:
    LLM i västra hamnen kan ju vara värt ett besök
    Det är sant. Shoppen är ju trevlig så butiken är säkert bättre. Får se vad jag hinner med, får ju passa på när man ändå är borta, men man vill ju komma hem hyfsat i tid med... Vet du om BomBom lägger undan om man ringer? Det är ju en evighet tills tisdag. Tänk om de finns, men hinner ta slut !
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12