Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Zvartaliljan skrev 2009-01-30 22:25:48 följande:
    Tack så jättemycket själv, hade supertrevligt
    God kväll!
    OT, men Loppan, vad fanns på rean? Priser på ett ungefär?
  • Stormis
    Stormis skrev 2009-01-30 22:28:29 följande:
    God kväll!OT, men Loppan, vad fanns på rean? Priser på ett ungefär?
    Me&I alltså..
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2009-01-30 22:30:36 följande:
    monsterjackor, monsteroverallen, ytterkläderna, mamma geisha + kakel, rosaprickiga pantalonger. Kommer inte ihåg mer...
    O, hade hoppats på rosa plyschkjolen... Hmm, undrar vad som kommer i hemliga plagg. Vet inte om jag "vågar" - var ju i Skurup så från den "kollektionen" har jag ju handlat klart. Men rester fr hösten kan jag tänka mig. Svårt...
  • Stormis
    SmillaMilla skrev 2009-01-31 07:57:13 följande:
    God morgon Jag håller på att klä ungarna inför en fullspäckad dag Men har lite svårt att välja Slänger in en bild på svea i två olika kjolar vilken är snyggast?
    Goddag!
    Börjar med att läsa ikapp så du har säkert fått hundra svar, men här kommer även mitt . Tyckte faktsikt att BÅDA var jättefina, med den gröna blev det vårigt och fint och lite vintrigare med jeanskjolen. Så jeans nu och gröna sen när knopparna brister .
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-02-01 19:22:10 följande:
    Sådär, nu har jag äntligen beställt en Fatboy till Max födelsedag Efter att ha velat och velat en halv evighet så slog jag till! Jag borde sluta shoppa eftersom jag är så värdelös på att bestämma mig
    Perfekt present ju. Kostar ju skjortan, men ni kommer ju alla att slåss för att få ligga i den!
    *önskar att jag tog mig råd*....

Smilla:
    Kul att se att regnbrallorna passade Svea. Jag har köpt ett sånt set att ha i höst, min plan är att den stl ska funka...
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-02-01 19:28:57 följande:
    Gissa varför jag har velat så länge..färgval visst men priset är ju helt galet Sen låg jag i kompisarnas nu i helgen och då insåg jag hur bra både jag och Max kommer ligga i den framför Pingu
    Pingu rules!!!
  • Stormis
    SmillaMilla skrev 2009-02-01 19:32:00 följande:
    jo jag gillar verkligen idats. men vadå skall din flicka ha 74/80 till hösten? Var inte hon lika stor som svea?
    Väsentlig skillnad. Lika gammal, men ganska mycket mindre: nu 76 cm och 9500 g.... Kanske blir de för små, men enl kurvan så är hon ca 83 cm i höst och 86/92 känns som giganter så jag chansar. Stackars mig annars om jag måste köpa nya
  • Stormis
    Nova76 skrev 2009-02-01 21:41:17 följande:
    Någon som vet hur Kik kids solhattar är i stl?
    Tycker att de stämmer ganska bra. Min tjej (lilla) på 15 månader har 1-3 år och den sitter bra, men det finns att växa i. Kan ha 9-12 mån också, men den är lite för liten. Dock har jag ingen koll på större barn så om en tex 2,5-åring kan ha de vet jag inte. Men de är toppen i modellen! Köpte en lila, såååå snygg!
  • Stormis
    Nova76 skrev 2009-02-01 22:21:43 följande:
    kan man ha dem till killar? såg sen att där var en rosett i nacken.... hmmm... hade tänkt den till min lille som blir 1 i mars, då borde väl 1-3 år bli bra?
    Jag skulle inte kalla det rosett, snarare knytband för att kunna justera storleken. Funkar perfa oavsett kön, finns ju en del "killiga" färger också. 1-3 låter som bra stl för er! Shoppa loss, tror inte att du kommer ångra dig. Kan visserligen också tipsa om deras kepsar. Sitter på helt fantastiskt och ger hyfsat skydd för ögonen, dock inget på öronen. Men ändå, kepsarna är super. De också...
  • Stormis
    Nova76 skrev 2009-02-01 22:37:47 följande:
    åh, tack, lite svårt att veta om man inte sett dem live, men då kör jag på det till J Det får nog bli en gråblå
    Kollade dem förra året, men de tog slut rackans fort i min butik så det blev en keps sen till slut istället. Så när jag såg att de fått in dem härom dagen så köpte jag en. Solhatt i januari, vojne vojne . Nattis!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12