Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

God morgon!

Ingen shopping här inte... Jag har precis pratat m polisen, något har varit på Vs lastbil i natt å eftersom vi tog lite extra sovmorgon så blev de stressigt iväg så jag fick snällt ordna m en anmälan. Förstår inte varför folk inte kan låta andras saker vara!! Blir så arg!

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Någon som har en hum om VAD F&F kan ha kvar!?!?
    Känns dumt att ringa och läsa upp hela listan

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Incommunicado skrev 2009-01-10 11:16:43 följande:
    vad vill du ha? Jag var där igår e.m Knappsuit stlk 56 fanns kvar för den som suktar!
    Knappbody 74a
    Katvidbody röd/cerise
    Blå/grå!? Ränder m cerisa kanter... molo body, vet du vilken jag menar!?
    Hummel vinter overall men de har jag för mej att dom inte hade....
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Incommunicado skrev 2009-01-10 11:38:00 följande:
    tror 74an är slutKatvig&Molobodyn kan finnas, kollade inte så noga på dem faktiskt.... jag ahr ju grabb! Hummeloverall såg jag inga, det är Molo de har och Miniature tror jag det var... de hade däremot wctoveraller i olika färger.Tips också: stora (104+) velourisar från Katvig i många färger fanns kvar, klänningar i velour, massor av Me Too kläder, Molomössor... Molo- och Katvigsuitar från stlk 74 och ner i de flesta sorter från hösten.
    TACK! Skickar ett mail m min lista till dom så får vi se
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    tinkerbell74 skrev 2009-01-10 12:42:07 följande:
    Idag har Alice sin nya Molobody på sig. Den blå/lila med rosa kanter som SmillaMilla fick mig att leta ihjäl mig efter. Jag som inte tycker så mycket om blått är totalt kär i den! Så djupa fina färger! Är det nån som sett tröjan nånstans??? För denna får hon aldrig växa ur.
    den e jätte fin! EST har tröjan :-9
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Everlonn skrev 2009-01-10 15:49:45 följande:
    Bus och rackartyg har en i stl.80 (om den inte har försvunnit idag sen jag lämnade butiken) De skickar även att de inte har webshop! Så ring dom och fråga!www.busochrackartyg.com/index.htmlOch var det inte nån som sökte efter rödprickig body i 80 el.86 Molo? Det har de oxå kvar
    Du, du råkade inte snubbla över en knappbody 74a? Katvig body röd/ceris?
    Eller molos flower?

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Everlonn skrev 2009-01-10 15:54:19 följande:
    Hmm kanske katvig röd/cerise body...kan dock inte svära på det...Ska höra med La.woman om hon la märke till några Flowers, hmm tror jag såg en body...Maila dom och kolla annars, de är snabba med mailsvar!
    va de 50 % på all rea?
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Everlonn skrev 2009-01-10 15:57:43 följande:
    Själv shoppade jag: NSjeans och IdaT strumpsMin syster shoppade: Villervallabody, villervalla velourbyxa, Katvig body grön julkollektion och IdaT strumps och villervallastrumpsJag sparar mig till molo på måndag
    mycke NS rea??

VV, hade dom rea på de oxå... någon möss rea!? Tusen frågor du vet
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12