Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

isako skrev 2009-01-16 23:08:28 följande:
    Har ågren för storlekar jag beställt Men om inget annat så får jag anledning att shoppa mer snart igen
    Beställt för litet!?!?
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    isako skrev 2009-01-16 23:14:47 följande:
    Ja jag tror det, till Miriam byxor o bodysuit. Valde 68, vet inte om jag skulle valt 74 som jag tog i bodys o tröjor.. Men de är så stora i midjan. Det är längden jag hakat upp mig på.. Förresten. Ser ditt foto.. har ni varit hos prof. fotograf med ert lilla mirakel?
    De blir säkert bra! Suitsen är stora i år säjer dom ju... Ronyas E har 86 i sin dalmatiner... å där e att ge på! Blir byxorna förkorta så använd dom som knickers

Ang min bild så e de fotofabriken som tagit den. dom åker runt precis som tex stjärnstudio. Men mycke finare bilder! OBS, ingen reklam! Bara min åsikt!

Fotografen låg på golvet för att få till ett bra kort på henne, jag e sååå nöjd!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    isako skrev 2009-01-16 23:22:26 följande:
    Ahhaaa typ de som ibland kommer till köpcentrummen o så?Ja min plan är att spara dem till knickers isf o kanske få köpa nya i "rätt" storlekMen det blir mer än en blink blink till gubben då det kan jag lova hahah
    Ja precis, dom va på väla, fredagen den 19 dec å lovade leverans innan jul, jag som inte fixat alla julklapparna kunde ju inte säja nej Å så himla nöjd jag blev! Tur att T hade ordentliga kläder på sej den dagen! Inget får upp mot holly body och jeans!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Zvartaliljan skrev 2009-01-16 23:22:41 följande:
    Den listan kommer nog bli längre sen när jag kommit hem o sett mer irl
    Wow vilken företag! Dom måste verkligen vilja ha den så som dom jagat, GRATTIS!!!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Vem e de som har en katvig jacka till sin härliga unge!?
     Typ vårjacka....

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Buttelina skrev 2009-01-16 23:25:57 följande:
    haha kan jag tänka mig men åhh jag undrar över det regn/vindstället... jag vill ha det om det är som molos gamla eller som idats men inte om det är sånt prassligt som katvigs
    Bra du säjer så, då vet jag att jag inte ska köpa katvig inför Ts dagis start
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Zvartaliljan skrev 2009-01-16 23:30:26 följande:
    Jag har en fleecejacka, en vindjacka och en regnjacka, vilken menar du?
    Sommaren 08, sidan två, femte bilden uppåfrån i den vänstra raden! Hur e den? Både funktionsmässigt och storleksmässigt
    isako skrev 2009-01-16 23:35:57 följande:
    Ohhh coolt! Guud vad många skåningar i denna tråden.. Men det stämmer lite, när jag är "hemma" ser man mycket mer Molo, Katvig etc än här i Jönköping. Dom har inte riktigt hängt med Här regerar Polarn totalt. Så pass att jag nu nästan blivit lite anti.. men bara nästan
    Jönköping e ju inte såååå långt. Men du e här "nerifrån" från början?
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    isako skrev 2009-01-16 23:39:00 följande:
    Har blivit helt regnbågsfrälst jag med. Får la vänta till lillgrodan växer upp lite för gubben TOTAL vägrade det till Isak Men jag har smygit in det lite ändå på linne o som knickers heheImorgon skall jag hämta min overall till Miriam. 50% rea. Inte illa inte illa..*längtar*
    Vad för overall!?!? till nästa vinter antar jag, De blev en regnbåge till T
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    isako skrev 2009-01-16 23:43:34 följande:
    Japp. Från Höllviken (Dock ingen uppblåst näset bo utan ett original )Syrran bor i Helsingborg
    Helsingborg e en fin stad! Jag bodde där när jag gick gymnasiet ett par år, sen tog jag mej i kragen och flyttade tillbaka till landet,de blev min räddning. Annars hade jag nog inte suttit här idag m varken hus, sambo eller barn... Men men, man måste göra misstag för att lära sej!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Zvartaliljan skrev 2009-01-16 23:59:42 följande:
    Den är stor i storleken. Maia kan fortfarande ha den i 86! Det är en tunn vindjacka, blev väldigt mycket använd i våras, somras och början av hösten Den är inte helt vattentätt vid typ riktigt regn men är det bara lite blask så är det inga problem! Andas jättebra, Maia blev aldrig för varm i den.
    Okej.... en 80 kommer alltså va tokstort till T om hon int eväxer som attan, vilket jag inte hoppas för då passar inte overallen i 86 till vintern... TACK för hjälpen!
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12